Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ta folat og glede deg over svangerskapet.7 år siden sist jeg fikk barn. Nå er jeg gravid i uke 8 med barn nr 3. Jeg er nå 41, og vil bli 42 rett etter fødsel.
Onsdag er første legebesøk, annet enn at jeg har vært med urinprøve for å bekrefte graviditeten. Regner med å bli henvist til tidlig ultralyd og nipt test på onsdag. Er det noe annet jeg bør tenke på?
Tja. Vi har vært åpne hele veien med at vi ønsker flere barn og har ofte fått kommentaren « uff, orker dere det a?». Fikk også kommentaren «skal vi gratulere eller kondolere « da jeg ble gravid sist i en alder av 40. Ble 41 noen mnd etter fødsel.Noen som får kommentarer på alder? Er det som holder meg litt tilbake nå
Jeg venter at det kommer en kommentar om alder når jeg forteller det til mamma, for hun har tidligere sagt når temaet flere barn har vært oppe, at «jaja, du må få de ungene du skal ha før du blir 40 i alle fall» (jeg blir 40 i neste måned).Noen som får kommentarer på alder? Er det som holder meg litt tilbake nå

Tja. Vi har vært åpne hele veien med at vi ønsker flere barn og har ofte fått kommentaren « uff, orker dere det a?». Fikk også kommentaren «skal vi gratulere eller kondolere « da jeg ble gravid sist i en alder av 40. Ble 41 noen mnd etter fødsel.
Nå har jeg en rimelig syrlig tunge da folk lirer ut av seg slik og gir blanke i hva de måtte mene.
Jeg har også fått den kommentaren. Jeg synes det var teit, så jeg svarte «takk, vi gleder oss». Og ignorerte kondolerer-delen.Fy fader…. Da aner jeg ikke hva jeg hadde svart, tror jeg hadde blitt så paff at jeg ikke hadde greid å få fram noe.
Noen som får kommentarer på alder? Er det som holder meg litt tilbake nå
Vi har en som blir 18 år , 8 åring og ei på 2 år. Og det kommer til tider «nå er det vel heller på tide å bli bestemor?!»Tilogmed jeg føler på dette med alder. Jeg er 35, blir 36 i år. Hadde nok ikke følt så mye på det om jeg ikke hadde barn eller bare hadde treåringen, men når jeg i tillegg har en 13 og 16 åring, så mener folk at jeg er ferdig.