Håper det blir vinneroppskriften ❤Ja skulle visst det denne gangen. Sist gang startet jeg dagen før....
Skjønner ingenting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det blir vinneroppskriften ❤Ja skulle visst det denne gangen. Sist gang startet jeg dagen før....
Skjønner ingenting
Å kjære Lysi. Bedre dager venter på deg er jeg helt sikker på! Det fortjener du så mye
Prøv så godt du kan å nyte sommeren og legge tankene rundt IVF på vent. De trenger du ikke nå når du skal ha en pause
Han skal levere den 18. De sa det var mange andre som også hadde etterspurt dette, så det var flere som også skulle levere samme dag. Så de har nok åpnet for at flere kan gjøre dette. Prisen vet jeg ikke ennå, men de sa ca 3000 på tlf.Takk og lykke til med dette forsøket!
Forresten, fikk dere (mannen ) levert sæd til frys hos Medicus? Hvor mye måtte betale?
Det er fortsatt en mulighet vi vurderer.
Håper at Medicus er litt mer åpne nå ettersom flere som spør om det.
Gratulerer!!! Og så bra du fikk tak i medisinene.Hipp hurra, alle medisiner i boks og første sprøyte satt
Jeg kan flyttes over på stimulerer
Så godt å høyra, kjære du! Eg flyttar deg over og kryssar alt av fingrar og tær!Hipp hurra, alle medisiner i boks og første sprøyte satt
Korleis går det med Lura, Saltvann, Lysi og resten av gjengen her?!?
God helg kjære alle dere gode jenter herJeg har kjøpt litt babyklær som jeg skal beundre i helgen, tenk at de skal på min lilleTakk til alle dere som sa gode ord i forhold til arbeidssituasjon min, det hjalp å snakke med riktige. Jeg har jobb videre
Tusen takk ❤ Da er jeg ruger men, progesteronnivået mitt ble målt til lavt. Må øke dosen! Merker at det stresser meg litt ifht at det skal feste seg. Dette er jo naturlig syklus, og med 800 mg Cyclogest burde det vel vært greit?
Hipp hurra, alle medisiner i boks og første sprøyte satt
Hurra! Kos deg med innkjøp!God helg kjære alle dere gode jenter herJeg har kjøpt litt babyklær som jeg skal beundre i helgen, tenk at de skal på min lilleTakk til alle dere som sa gode ord i forhold til arbeidssituasjon min, det hjalp å snakke med riktige. Jeg har jobb videre
Hei kjære deg, takk som spør! jeg har vært litt nedfor i det siste og begynt å miste troa… Denne syklusen ble så rar, så har vært redd for at kroppen begynner å si stopp Hadde kontroll på torsdag, som viste lite utvikling siden uken før og jeg har forberedt meg på å avbryte. Har hatt ny UL i dag, og nå er der faktisk 4 eggposer som har begynt å respondere. De er fortsatt ganske små, men vi fortsetter stimulering. ny kontroll på fredag, og så håper jeg vi får med alle og at det kan bli uttak i starten av neste uke! Hadde jo vært fantastisk om jeg får 4, men er superfornøyd om jeg ihvertfall får to!Korleis går det med Lura, Saltvann, Lysi og resten av gjengen her?!?
Huff Lysi, det er ikke godt å ha det sånn. Håper det går bra med familiemedlemmet og at du får det bedre etterhvert.Hei og takk som spør
Har alt utsatt til etter sommeren.
Mye som kom i veien i det siste: jobb og syklus i motfase, travelt på jobb, alvorlig sykdom i nær familie i utlandet, fortsatt (inn)reiserestriksjoner (8-10 dager karantenehotell) - hverken "sykling" eller fryseforsøk kunne gjennomføres. Var/er så dypt nede, samtidig at det er så lite som skjer på forplantningsfronten, at jeg orker ikke å delta. Håper det går over og går seg til. Sikkert flere som kjenner seg igjen i det.
Venter på bedre dager.
Hei og takk som spør
Har alt utsatt til etter sommeren.
Mye som kom i veien i det siste: jobb og syklus i motfase, travelt på jobb, alvorlig sykdom i nær familie i utlandet, fortsatt (inn)reiserestriksjoner (8-10 dager karantenehotell) - hverken "sykling" eller fryseforsøk kunne gjennomføres. Var/er så dypt nede, samtidig at det er så lite som skjer på forplantningsfronten, at jeg orker ikke å delta. Håper det går over og går seg til. Sikkert flere som kjenner seg igjen i det.
Venter på bedre dager.
Takk gode du ❤ Foreløpig er de mer nervepirrende enn gode. Føler meg ganske sikker på at det er en kjemisk, men kan vel ikke gi opp helt enda ❤Dipsy; håper du har fine dager som ruger
Ånei, er det sant, Dipsy?!? Kryssar alt av fingrar og tær og håpar i det lengste for dykk…Takk gode du ❤ Foreløpig er de mer nervepirrende enn gode. Føler meg ganske sikker på at det er en kjemisk, men kan vel ikke gi opp helt enda ❤
Ja, det går nok ikke veien dette, dessverre ❤ Nå må vi vurdere veien videre. Skal vi prøve en runde eller to med inseminering før vi tar lang protokoll? Jeg er så usikker ❤Ånei, er det sant, Dipsy?!? Kryssar alt av fingrar og tær og håpar i det lengste for dykk…
Du er heilt sikker? Har du målt HCG? Eller blir testane svakare? Så utruleg leit uansett. Du er blitt gravid med inseminasjon tidlegare?Ja, det går nok ikke veien dette, dessverre ❤ Nå må vi vurdere veien videre. Skal vi prøve en runde eller to med inseminering før vi tar lang protokoll? Jeg er så usikker ❤
Rimelig sikker altså Testene blir svakere. Ikke målt hcg, men digital sier ikke gravid og det er såå svakt Jeg har vært gravid 3 ganger nå, og aldri har de vært så svake og hatt så dårlig stigning som nå. Den gode nyheten er at vi har fått tak i flere 'strå' fra donor, så da kan vi kanskje ta sjansen på ett eller to forsøk til. Det blir nærmest en pustepause før vi går på ny runde med hormoner. Har blitt gravid to ganger med inseminasjon, men mistet den første i søskenforsøket. Hadde to mislykkede inseminasjoner rett etter det, men mistenker at det var litt kluss etter MA'en. Alt ser tilsynelatende fint ut, så det kan jo gå? Mulig det er fordi jeg er litt utålmodig og gjerne vil prøve igjen, lang protokoll virker nesten uutholdelig Vi får ta et familieråd og vurdere alternativeneDu er heilt sikker? Har du målt HCG? Eller blir testane svakare? Så utruleg leit uansett. Du er blitt gravid med inseminasjon tidlegare?
Rimelig sikker altså Testene blir svakere. Ikke målt hcg, men digital sier ikke gravid og det er såå svakt Jeg har vært gravid 3 ganger nå, og aldri har de vært så svake og hatt så dårlig stigning som nå. Den gode nyheten er at vi har fått tak i flere 'strå' fra donor, så da kan vi kanskje ta sjansen på ett eller to forsøk til. Det blir nærmest en pustepause før vi går på ny runde med hormoner. Har blitt gravid to ganger med inseminasjon, men mistet den første i søskenforsøket. Hadde to mislykkede inseminasjoner rett etter det, men mistenker at det var litt kluss etter MA'en. Alt ser tilsynelatende fint ut, så det kan jo gå? Mulig det er fordi jeg er litt utålmodig og gjerne vil prøve igjen, lang protokoll virker nesten uutholdelig Vi får ta et familieråd og vurdere alternativene