Vi over 38 ❤️

Å kjære Lysi. Bedre dager venter på deg er jeg helt sikker på! Det fortjener du så mye :Heartred
Prøv så godt du kan å nyte sommeren og legge tankene rundt IVF på vent. De trenger du ikke nå når du skal ha en pause :Heartred

Takk og lykke til med dette forsøket! :)

Forresten, fikk dere (mannen :)) levert sæd til frys hos Medicus? Hvor mye måtte betale?
Det er fortsatt en mulighet vi vurderer.
Håper at Medicus er litt mer åpne nå ettersom flere som spør om det.

Takk og lykke til med dette forsøket! :)

Forresten, fikk dere (mannen :)) levert sæd til frys hos Medicus? Hvor mye måtte betale?
Det er fortsatt en mulighet vi vurderer.
Håper at Medicus er litt mer åpne nå ettersom flere som spør om det.
Han skal levere den 18. De sa det var mange andre som også hadde etterspurt dette, så det var flere som også skulle levere samme dag. Så de har nok åpnet for at flere kan gjøre dette. Prisen vet jeg ikke ennå, men de sa ca 3000 på tlf.

Hipp hurra, alle medisiner i boks og første sprøyte satt :happy:
Jeg kan flyttes over på stimulerer :dance018
Gratulerer!!! Og så bra du fikk tak i medisinene.
Har vært litt travelt på min kant denne uken, så jeg leste oppdateringen din litt sent. Har litt sprøyter igjen fra mitt forsøk som du kunne fått- om du bruker de samme da. Det beste er at det er løst :smiley-bounce012

Korleis går det med Lura, Saltvann, Lysi og resten av gjengen her?!? ❤️❤️❤️

Hei Smuta :) Vært litt lite på i det siste. Ingenting nytt hos meg, nyter at det er sommer :joyful:
Sliten mandag idag; var på en 10 timers lunsj med jentene på lørdag, og det ble flere enn 2 glass vin for å si det sånn :dance008:cool05:smiley-bounce015 Er det noe nytt hos deg?

God helg kjære alle dere gode jenter her❤️Jeg har kjøpt litt babyklær som jeg skal beundre i helgen, tenk at de skal på min lille❤️❤️Takk til alle dere som sa gode ord i forhold til arbeidssituasjon min, det hjalp å snakke med riktige. Jeg har jobb videre ❤️❤️

Så herlig, kjære deg :) Regner med at de har blitt mye beundret gjennom helgen!! Godt og høre at du har jobb videre. Det skulle virkelig bare mangle.

God helg kjære alle dere gode jenter her❤️Jeg har kjøpt litt babyklær som jeg skal beundre i helgen, tenk at de skal på min lille❤️❤️Takk til alle dere som sa gode ord i forhold til arbeidssituasjon min, det hjalp å snakke med riktige. Jeg har jobb videre ❤️❤️
Hurra! Kos deg med innkjøp! :joyful:

Korleis går det med Lura, Saltvann, Lysi og resten av gjengen her?!? ❤️❤️❤️
Hei kjære deg, takk som spør! ❤️ jeg har vært litt nedfor i det siste og begynt å miste troa… Denne syklusen ble så rar, så har vært redd for at kroppen begynner å si stopp :sorry: Hadde kontroll på torsdag, som viste lite utvikling siden uken før og jeg har forberedt meg på å avbryte. Har hatt ny UL i dag, og nå er der faktisk 4 eggposer som har begynt å respondere. De er fortsatt ganske små, men vi fortsetter stimulering. ny kontroll på fredag, og så håper jeg vi får med alle og at det kan bli uttak i starten av neste uke! Hadde jo vært fantastisk om jeg får 4, men er superfornøyd om jeg ihvertfall får to!:)

er alt bra med deg? ❤️

Hei og takk som spør :)
Har alt utsatt til etter sommeren.
Mye som kom i veien i det siste: jobb og syklus i motfase, travelt på jobb, alvorlig sykdom i nær familie i utlandet, fortsatt (inn)reiserestriksjoner (8-10 dager karantenehotell) - hverken "sykling" eller fryseforsøk kunne gjennomføres. Var/er så dypt nede, samtidig at det er så lite som skjer på forplantningsfronten, at jeg orker ikke å delta. Håper det går over og går seg til. Sikkert flere som kjenner seg igjen i det.
Venter på bedre dager.
Huff Lysi, det er ikke godt å ha det sånn. Håper det går bra med familiemedlemmet og at du får det bedre etterhvert.

Kjenner meg ellers igjen i det du skriver ja, jeg har selv vært der i det siste. Begynner å bli sliten av hele prosessen. Er fortsatt der at jeg ikke tror vi kommer i mål i denne runden heller, men da har kroppen også sikkert godt av en pause i sommer.
Forhåpentligvis vil sol, varme og ferie gjøre oss godt rustet for nye forsøk til høsten ❤️

Hei og takk som spør :)
Har alt utsatt til etter sommeren.
Mye som kom i veien i det siste: jobb og syklus i motfase, travelt på jobb, alvorlig sykdom i nær familie i utlandet, fortsatt (inn)reiserestriksjoner (8-10 dager karantenehotell) - hverken "sykling" eller fryseforsøk kunne gjennomføres. Var/er så dypt nede, samtidig at det er så lite som skjer på forplantningsfronten, at jeg orker ikke å delta. Håper det går over og går seg til. Sikkert flere som kjenner seg igjen i det.
Venter på bedre dager.

Kjære deg!! Beklager at jeg skriver så sent, hatt noen dager "off". Så leit og høre at du har kjipe dager. Håper familiemedlemmet har det bra igjen :Heartred Jo, vanskelige dager er vel en del av livet og noe vi må igjennom. Noen vanskeligere enn andre. Heldigvis går det som regel over.

Håper dagene dine er bedre igjen, og at du nyter at det er sommer, og klarer å finne glede i dagene. Kjære deg, stooor styrkeklem fra meg :Heartred

Takk gode du ❤ Foreløpig er de mer nervepirrende enn gode. Føler meg ganske sikker på at det er en kjemisk, men kan vel ikke gi opp helt enda ❤
Ånei, er det sant, Dipsy?!? Kryssar alt av fingrar og tær og håpar i det lengste for dykk… ❤️❤️❤️

Ånei, er det sant, Dipsy?!? Kryssar alt av fingrar og tær og håpar i det lengste for dykk… ❤️❤️❤️
Ja, det går nok ikke veien dette, dessverre ❤ Nå må vi vurdere veien videre. Skal vi prøve en runde eller to med inseminering før vi tar lang protokoll? Jeg er så usikker ❤

Ja, det går nok ikke veien dette, dessverre ❤ Nå må vi vurdere veien videre. Skal vi prøve en runde eller to med inseminering før vi tar lang protokoll? Jeg er så usikker ❤
Du er heilt sikker? Har du målt HCG? Eller blir testane svakare? Så utruleg leit uansett. :sorry: Du er blitt gravid med inseminasjon tidlegare?

Du er heilt sikker? Har du målt HCG? Eller blir testane svakare? Så utruleg leit uansett. :sorry: Du er blitt gravid med inseminasjon tidlegare?
Rimelig sikker altså :sorry: Testene blir svakere. Ikke målt hcg, men digital sier ikke gravid og det er såå svakt :sad010Jeg har vært gravid 3 ganger nå, og aldri har de vært så svake og hatt så dårlig stigning som nå. Den gode nyheten er at vi har fått tak i flere 'strå' fra donor, så da kan vi kanskje ta sjansen på ett eller to forsøk til. Det blir nærmest en pustepause før vi går på ny runde med hormoner. Har blitt gravid to ganger med inseminasjon, men mistet den første i søskenforsøket. Hadde to mislykkede inseminasjoner rett etter det, men mistenker at det var litt kluss etter MA'en. Alt ser tilsynelatende fint ut, så det kan jo gå? Mulig det er fordi jeg er litt utålmodig og gjerne vil prøve igjen, lang protokoll virker nesten uutholdelig :hilarious: Vi får ta et familieråd og vurdere alternativene :joyful:

Rimelig sikker altså :sorry: Testene blir svakere. Ikke målt hcg, men digital sier ikke gravid og det er såå svakt :sad010Jeg har vært gravid 3 ganger nå, og aldri har de vært så svake og hatt så dårlig stigning som nå. Den gode nyheten er at vi har fått tak i flere 'strå' fra donor, så da kan vi kanskje ta sjansen på ett eller to forsøk til. Det blir nærmest en pustepause før vi går på ny runde med hormoner. Har blitt gravid to ganger med inseminasjon, men mistet den første i søskenforsøket. Hadde to mislykkede inseminasjoner rett etter det, men mistenker at det var litt kluss etter MA'en. Alt ser tilsynelatende fint ut, så det kan jo gå? Mulig det er fordi jeg er litt utålmodig og gjerne vil prøve igjen, lang protokoll virker nesten uutholdelig :hilarious: Vi får ta et familieråd og vurdere alternativene :joyful:

Så leit, Dipsy :( Jeg har også hatt noen av dem. Slik jeg har forstått det, så skyldes det vel eggenes kvalitet. Håper et familieråd vil gi dere ny positiv energi :) Stryrkeklem sendes :Heartred

Back
Topp