Vi måtte gå privat da offentlig ikke ville hjelpe oss. Kontaktet flere klinikker. De sa nei. Så dro vi til sellmer klinik i København og valgte ta ett forsøk bare der. Jeg ble veldig overstimulert, og forferdelig smerter,allikevel satte de egginnsettet på dag 5. for å si det sånn så satt ikke denne. Så kontaktet jeg Hausken Lysaker for de hadde jeg ikke snakket med. Og der fikk vi selvfølgelig skal vi hjelpe dere så vi kjørte på med 3 pakk der. Alle er super hyggelige og vi er veldig fornøyd. 2 egg overlevde til dag 5 så vi satte inn 1 egg og 1 på frys. Det kom en jente 9 mnd senere. 4 mnd etter fødsel satte vi inn fryse egget og der kom en jente til. Nå etter snart 2 år er vi igang med ett forsøk til. Så nettopp hatt innsett da vi håper vi kan få ett 3 barn. Jeg ble 40 i år. Alt i alt. Hausken selv tok oss godt imot alle gangene. Og skruter fælt av han og alle de andre som jobber der. Vi ble rett og slett ikke dømt opp ned som så mange andre gjorde. Så jeg anbefaler virkelig den klinikken. Gjort det med flere som har dratt dit og det har vært vellykket.
Lykke til.