Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huffda! Skal ikke være enkelt denne reisen. Har aldri fått en positiv test så kan ikke hjelpe der. Sender deg en klemDet blei dessverre ikke noe avto dager senere blei det negativ test og mensen kom par dager etter...
Trudde disse var de sikreste testene, men må ha vært falsk positiv...
Ånei!! Veldig rart at digital gir falsk positiv, kan ha være en kjemisk kanskje?Det blei dessverre ikke noe avto dager senere blei det negativ test og mensen kom par dager etter...
Trudde disse var de sikreste testene, men må ha vært falsk positiv...
Ja mulig det. Men hvordan vet man det? Jeg fikk også veldig svake strimmel fra Babyplan. Aldri fått det før heller.Ånei!! Veldig rart at digital gir falsk positiv, kan ha være en kjemisk kanskje?
Da vil jeg tro det var en kjemisk graviditet. Hvis du fikk positiv på begge to. Jeg har fått det pluss tegnet med bare 5 i hcg så de slår ut veldig tidlig.Ja mulig det. Men hvordan vet man det? Jeg fikk også veldig svake strimmel fra Babyplan. Aldri fått det før heller.
Jeg tok den med pluss tegn og fikk positiv, også Babyplan med svake tester. Venta to dager og tok ny digital med pluss tegn. Da var den negativ... Så var kanskje det da. Jeg har bare fått positiv test en gang tidligere og da var jeg jo gravid. Og det var veldig sterke klare streker, ingen tvil lissom. Nå er jeg ca 10-11 dager dpo, blenda hvit strek igår. Men idag var det veldig svak synlig strek igjen.. Jeg håper jo, men har lissom mistet litt trua på at det kan være noe mulighetDa vil jeg tro det var en kjemisk graviditet. Hvis du fikk positiv på begge to. Jeg har fått det pluss tegnet med bare 5 i hcg så de slår ut veldig tidlig.
Tror ikke det var falsk når du også fikk positiv på to strimmeltester. Den er som sagt veldig sensitiv så fanger jo opp såkalte «streifere» også, Jeg har pleid å ta digital med ukesindiaktor på 10dpo fordi det er et veldig godt tegn om den slår ut da, men for deg som ikke er helt sikker på dpo så er det jo litt vanskelig å legge for mye i det. Hvis streken på babyplan blir sterkere i morgen, ville jeg tatt den. Tok du noe ny test i kveld??Jeg tok den med pluss tegn og fikk positiv, også Babyplan med svake tester. Venta to dager og tok ny digital med pluss tegn. Da var den negativ... Så var kanskje det da. Jeg har bare fått positiv test en gang tidligere og da var jeg jo gravid. Og det var veldig sterke klare streker, ingen tvil lissom. Nå er jeg ca 10-11 dager dpo, blenda hvit strek igår. Men idag var det veldig svak synlig strek igjen.. Jeg håper jo, men har lissom mistet litt trua på at det kan være noe mulighetjeg skal IKKE kjøpe digital igjen. Har to ukesindikatorer liggende om trangen plutselig kommer og strekene blir sterkere. Har 3-4dager igjen til IKM.
GårsdagensTror ikke det var falsk når du også fikk positiv på to strimmeltester. Den er som sagt veldig sensitiv så fanger jo opp såkalte «streifere» også, Jeg har pleid å ta digital med ukesindiaktor på 10dpo fordi det er et veldig godt tegn om den slår ut da, men for deg som ikke er helt sikker på dpo så er det jo litt vanskelig å legge for mye i det. Hvis streken på babyplan blir sterkere i morgen, ville jeg tatt den. Tok du noe ny test i kveld??
Det er jo ett eller annet på gangGårsdagens
Ja, ser de ikke er så sterke, og burde jo blitt sterkere nå om du er 11/12 dpo i dag. Kanskje nok en kjemisk?Uten forstyrrende hår
Har tatt clearblue digital med pluss tegn og digital ukesindikator test, begge slo ut positiv..Ja, ser de ikke er så sterke, og burde jo blitt sterkere nå om du er 11/12 dpo i dag. Kanskje nok en kjemisk?
Utrolig leit å oppleve det, men alt i alt så husk på at kjemiske er mye bedre enn negative tester mtp fremtidig graviditet.
hurraaa!! Da håper vi de øker raskt i stigningHar tatt clearblue digital med pluss tegn og digital ukesindikator test, begge slo ut positiv..![]()
Det gjør vi.hurraaa!! Da håper vi de øker raskt i stigning![]()