Vi over 38år <3

Fikk info fra duo på onsdagen å alt så veldig bra ut [emoji7]
Så bra at alt ser fint ut :Heartred

Jeg var på TUL 8+5, og ble da henvist videre til fosterdiagnostikk. Den grundige ultralyden kan ikke gjøres på Sørlandet, der jeg hører til. Jeg er nå 10+1, men har ikke fått noe svar på henvisningen. Jeg trodde blodprøven burde tas før uke 10, men jeg har altså ikke hørt noe mer. Fastlegen har ikke peiling. Tror jeg må ringe sykehuset, for jeg ønsker jo å ta blodprøven og få svar tidligst mulig.

Koselig å se at vi er flere som er over 38år å tenkte vi kunna ha en tråd for det siden vi har litt andre kontroller osv.

Har ikke bikket 38 enda, men måtte bare inn å skrive/snike... får du hetta om jeg tror jeg vet hvem du er? :p Koselig at du også har blitt gravid da ;)

Har ikke bikket 38 enda, men måtte bare inn å skrive/snike... får du hetta om jeg tror jeg vet hvem du er? :p Koselig at du også har blitt gravid da ;)

Er ganske sikker h em du e æ å. Du kommentert vel hos mæ i går [emoji23]
Men villa ikke gi meg tim kjenne sånn i tilfelle du ikke villa.
Du hadd vel annet profilbilde fortig uke innpå hær [emoji173]️

Er ganske sikker h em du e æ å. Du kommentert vel hos mæ i går [emoji23]
Men villa ikke gi meg tim kjenne sånn i tilfelle du ikke villa.
Du hadd vel annet profilbilde fortig uke innpå hær [emoji173]️
Stemmer det :)
Vi har ikke annonsert noe på face enda.. har ikke sagt det til pappa en gang, bare mamma... er litt for uvirkelig for meg enda.
Er både på oktober og november forumet her jeg da... menstermin sier en ting, men tidlig UL sier noe annet :)
Blir hyggelig å følge deg her da :)

Er det vanlig å legge mer på seg når man er eldre gravid? Jeg la på meg mye fra uke 4- 8, men tenkte det delvis skyldtes nedsatt aktivitetsnivå. Det roet seg mellom 8- 10, men nå mellom uke 10- 11 har jeg igjen begynt å gå opp igjen. 1,1 kg den siste uka.

Nå har jeg allerede lagt på meg halvparten av total vektøkning i forhold til i de tre første graviditetene.

Jeg er klar over at det har noe med inntaket å gjøre. Men jeg synes ikke jeg spiser ikke så mye at det skulle tilsvare en så voldsom vektoppgang.

Last edited:
Back
Topp