F [*Fio*] Forumet er livet VIP 26 Apr 2007 #1 Gleder oss til å begynne å bruke dette forumet!![:D] Takk til dere i adm som har oppretta det for oss[:D]
Gleder oss til å begynne å bruke dette forumet!![:D] Takk til dere i adm som har oppretta det for oss[:D]
litjtrøndern Glad i forumet 26 Apr 2007 #2 hi hi[:D] håper jeg greier å knipe igjen så jeg blir bruker av dette forumet[;)]
x1xPastella Forumet er livet 26 Apr 2007 #3 Ja det er her vi skal havne alle kvinner på termin i mai forumet
M maiblomst Gift med forumet 27 Apr 2007 #5 Jaha ja... Så dette skal bli vårt nye hjem altså[;)] Gleeeder meg!
tinejento Elsker forumet 27 Apr 2007 #6 ORIGINAL: maiblomst Jaha ja... Så dette skal bli vårt nye hjem altså[;)] Gleeeder meg! Hehe... [:D][:D] Jeg gleder meg også!!![:)]
ORIGINAL: maiblomst Jaha ja... Så dette skal bli vårt nye hjem altså[;)] Gleeeder meg! Hehe... [:D][:D] Jeg gleder meg også!!![:)]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 27 Apr 2007 #8 Lurer på hvor mange av oss på "termin i mai" som er igjen til å FØDE i mai også, jeg[8|] Synes det er så mange fødsler på terminklubben om dagen[;)]
Lurer på hvor mange av oss på "termin i mai" som er igjen til å FØDE i mai også, jeg[8|] Synes det er så mange fødsler på terminklubben om dagen[;)]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 28 Apr 2007 #11 ORIGINAL: Trine82 jeg skal være her, nekter å føde i juni [:D] hihi - samme her - men har termin 14.mai, og er på overtid fra 28.mai, da, og blir trolig satt igang lenge før det [;)]
ORIGINAL: Trine82 jeg skal være her, nekter å føde i juni [:D] hihi - samme her - men har termin 14.mai, og er på overtid fra 28.mai, da, og blir trolig satt igang lenge før det [;)]