Vi kjenner spark - pappa også!:)

Hope

Hope
Wi, har kjent spark i 3-4 dager nå og kjæresten har vært så lei seg for at han ikke har kjent dem, men i dag var det ikke mulig og ta feil: når Tom-Andre la hånda på magen sparka den skikkelig til (aldri kjent det så sterkt tidligere):) Helt merkelig at det skjer nå :) SÅ GØY at han endelig får være med på morroa også !:) Er 17+1 i dag. Gleder meg så ufattelig mye til ultralyd den 9 juli. Magefølelsen vipper mellom gutt og jente hele tiden :) Å håper jo selvfølgelig at alt står bra til med lille, men det tror jeg:)

Kjenner dere spark ? og vet dere hvilket kjønn som turner inni der ? =)
 
Kjenner ikke spark enda. Men kjenner noe som kiler og kribler inni magen, men usikker på om det er babyen. Gleder meg til å kjenne spark :D
 
Å så kjekt! :) hvor lenge har du kjent bevegelsene inni magen da? Gleder meg til vi får kjenne spark utenpå :) blir mer virkelig for storesøster også da :) er 16+4 idag, håper vi også får kjenne sparkene utenpå tidlig :)


_____________________________
Venter en liten førjulsgave <3
Termin 5.desember!
 
Jeg er 14+2, kjenner at det kribler og lever inni der, men ikke på utsiden enda.

<3 appen <3
 
Kjenner ikke ordentlige spark... tror jeg! Kjenner småbevegelse litt av og til. Og for noen dager siden en SKIKKELIG bevegelse, kan vell kanskje ha vært et spark? Usikker der altså. Noe kjenner jeg i hvertfall! ;)

Ultralyd på mandag, så da får vi vite om vi har rett ang. kjønn. Far har begynt å kalle ungen med navn allerede, så han er i hvertfall sikker! Jeg vipper litt på hva jeg tror.
 
Å så kjekt! :) hvor lenge har du kjent bevegelsene inni magen da? Gleder meg til vi får kjenne spark utenpå :) blir mer virkelig for storesøster også da :) er 16+4 idag, håper vi også får kjenne sparkene utenpå tidlig :)


_____________________________
Venter en liten førjulsgave <3
Termin 5.desember!

Jeg har bare kjent spark i 3-4 dager, kjenner det mest om mårran:) Kjenner det så tydelig når den først setter i gang, søtingen:)
 
Kjenner ikke spark enda. Men kjenner noe som kiler og kribler inni magen, men usikker på om det er babyen. Gleder meg til å kjenne spark :D
Søstra mi er også gravid (har termin en uke fra hverandre;) haha. Hun kjenner det som kiling i magen:)) Så det er sikkert noe med det:) Jeg kjente ikke sånn, fikk plutselig bare spark:) Kunne ikke ta feil. Akkurat som noen stikker en finger mot magen min (bare inni da;)!
 
Jeg har bare kjent spark i 3-4 dager, kjenner det mest om mårran:) Kjenner det så tydelig når den først setter i gang, søtingen:)

Deilig :) tror kanskje jeg kjente det utenpå nettopp, lå med hånden på magen og kvapp til :) har kjente d inni i 1,5 uke ca, kiling først så bobler som sprekker :) er andregangs da..


_____________________________
Venter en liten førjulsgave <3
Termin 5.desember!
 
Deilig :) tror kanskje jeg kjente det utenpå nettopp, lå med hånden på magen og kvapp til :) har kjente d inni i 1,5 uke ca, kiling først så bobler som sprekker :) er andregangs da..


_____________________________
Venter en liten førjulsgave <3
Termin 5.desember!
åh det er morsomt:) skal legge ut magebilde nå - i den linken jeg lagde tidligere. Den forskjellen. siiiick:)
 
Kjenner ikke spark tror jeg, det er mer dult fra hele babyen som plutselig turner inn i en av sidene på magen, var en just as we speak :D kjempe koselig!! Spess når jeg ikke har hørt hjertelyd enda ♡
 
Kjenner ikke spark tror jeg, det er mer dult fra hele babyen som plutselig turner inn i en av sidene på magen, var en just as we speak :D kjempe koselig!! Spess når jeg ikke har hørt hjertelyd enda ♡
ja da kan jeg tenke meg til at du er glad:) morsomt alt nå :)
 
Kjenner kun litt kiling og er halvveis, søsteren min har termin noen dager etter og kjenner spark, men hun er andregangs da. Håper på og kjenne noe snart.
 
Tror jeg kjenner spark for første gang i dag. Som bobler i magen :)
 
Har kjent spark ganske lenge nå egentlig... Mannen kjente for første gang for noen uker siden når prinsen var megaaktiv i magen :) Lå i går å så på film, og da kjente vi masse bevegelse også utenpå :) Begge to :) Helt spesiell følelse :)
 
Heldige dere er. Jeg har ikke kjent noe liv. Men spent på når det skjer noe. Termin 12 desember med første.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Heldige dere er. Jeg har ikke kjent noe liv. Men spent på når det skjer noe. Termin 12 desember med første.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

jeg har termin bare to dager før deg, med første. Så du kjenner nok snart du og får vi håpe :)
 
Heldige dere er. Jeg har ikke kjent noe liv. Men spent på når det skjer noe. Termin 12 desember med første.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Nå ble jeg satt frem til 22.nov på ord ultralyd, så ikke rart jeg har kjent ting så tidlig:) De kommer nok skal du se!
Jeg har morkaka i ryggen, så kjenner det også ektra godt:)
 
Back
Topp