Vi kan hjelpe

Boblefrua

Forumet er livet
Har dere levert tøy til dem?

Har gitt dem en pose eller to, men det er slutt på nå.

Gjort det samme, har tenkt det er veldig lettvint, men får nok ta meg "bryet" å kjøre det et sted fra nå av

Noen forslag til hvem man kan gi det til i stede?

Så innslaget... Aldri levert til dem.

Putta en pose i sånn kontainer her om dagen, Frelsesarmeen som hadde den...

Jeg vil så gjerne gi bort tøy til trengene i øst Europa, så jeg vil gjerne ha tips om andre pålitelige organisasjoner.

Aldri levert til dem. Gir bort til venninner, den lokale bruktbutikken eller uff containere

Da jeg bodde i Ghana en stund som student så solgte de norske t-skjorter på markedet, så man kan vel ikke garantere noenting. Tydelig at klærne var kommet fram, men de ble solgt av mer velstående folk enn de barna som likevel ikke hadde råd til å kjøpe dem.

Jeg leverer i container til UFF eller Fretex :)

Har kun levert til Fretex. Kan man ikke sende inn til de også nå, via posten? Fint for de som bor langt unna en container :)

Har kun levert til Fretex. Kan man ikke sende inn til de også nå, via posten? Fint for de som bor langt unna en container :)

Tror man kan få sånne poser på posten ja:)

Har levert til "vi kan hjelpe" to ganger tror jeg, men det blir visst ikke flere etter å ha lest dette nei.

Leverer kun til Fretex fordi jeg da vet klær og ting blir brukt/solgt, noe som igjen kommer trengende til gode via hjelpetiltak Frelsesarmeen driver.

Har jeg ikke hørt om... Her står Fretex container lettvint til ved senteret så blir til at jeg legger i den

FREKT!
Jeg har aldri hørt om dem, da.
Vi legger klær i UFF eller Fretex-konteinere.

Aldri levert til dem heldigvis:)
Leveres i UFF containeren eller til den lokale håndballklubben:)

Leverer til innsamlingskontainere. Fretex e.l.

Back
Topp