Vi jenter

Tror ikke jeg klarer å vente helt til julaften, er jo 16 uker på vei allerede da, men tror jeg skal få tak i t-skjorter til barna hvor det står: "Jeg skal bli storebror" og "Jeg skal bli storesøster igjen" på.
Er det kanskje noen som vet av en nettside eller noe hvor jeg kan få tak i slike t-skjorter?
Man kan kjøpe strykeark på clas ohlson som man kan printe ut hva man vil på, og stryke det på klær :)

Med førstemann holdt vi det hemmelig helt til jul til de kommendes besteforeldre .. Termin var da islutten av mars:p

Jeg tror mine foreldre ville blitt oppriktig lei seg om jeg ikke hadde fortalt dette relativt kjapt. Ikke at man har plikt til å si dette til noen selv om det er familie, men jeg er så nære mine foreldre at det ville være unaturlig å holde på en sånn nyhet så lenge. Dette er selvsagt forskjellig fra person til person.

Førjul? HAH! Det blir julepresang her hvis jeg ikke får meg jobb kjapt hahahahaha

"Er du gravid?"

"Jeg?? Nææææh, klart ikke!! Jeg er bare så glad i vannmelon at jeg spiste en hel!"

Jeg tror mine foreldre ville blitt oppriktig lei seg om jeg ikke hadde fortalt dette relativt kjapt. Ikke at man har plikt til å si dette til noen selv om det er familie, men jeg er så nære mine foreldre at det ville være unaturlig å holde på en sånn nyhet så lenge. Dette er selvsagt forskjellig fra person til person.
Vil veldig gjerne fortelle det, men tror ikke de klarer og holde det for seg selv og vil ikke at ALLE skal vite det enda...

Back
Topp