Vi jenter

Ja, det er sant .. Jeg tenkte å fortelle om hemmeligheten på julekortene kanskje.. ?

Lurer på om vi skal fortelle det på julaften så vi ikke snyter oss selv for siste året med ufornuftige gaver :p hehe
Og samtidig gir vi bort tidenes beste julegave, beskjeden om at vi skal ha små :)

Skulle ønske vi kunne holde det hemmelig fram til julaften, men da er jeg jo 17uker på vei. Så lenge klarer jeg ikke og holde tett :) Så det blir nok masse fornuftige babygaver i år...

har ikke tenkt på hvordan vi skal si det til familie enda. Men det skal bli morsomt å se hvordan folk reagerer.. hehe

Tror ikke jeg klarer å vente helt til julaften, er jo 16 uker på vei allerede da, men tror jeg skal få tak i t-skjorter til barna hvor det står: "Jeg skal bli storebror" og "Jeg skal bli storesøster igjen" på.
Er det kanskje noen som vet av en nettside eller noe hvor jeg kan få tak i slike t-skjorter?

Yay :) Jeg gleder meg skikkelig til å fortelle det til folk. Mødrene våre veit det, men ikke noen flere i familien. Det blir første barnebarn/oldebarn på min kjære sin side, så det blir nok stas ja :)

I know. jeg tenkte å kjøpe slike til mine to bærteliner som de kan få bruke når svigers å svogers kommer på besøk rett før jul .

Å jaaa,jeg blir så glad av tanken:)Her har vi fortalt til nærmeste familie og noen venninner men tror nok ikke jeg klarer å vente til julaften m å fortelle til de vi ønsker å fortelle til;)

Lillebror ble født i beg av juli, og da tok jeg bilde av storebror med genser "jeg skal bli storebror" på, rammet inn og gav i julegave til mine foreldre og svigers. Det ble liv i stua for å si det slik :p :D veldig gøy! Denne gang vil jeg være enda lenger på vei, tipper jeg sprekker før ;)

Hadde vert kjekt å kunne skjule det helt til jul, men om magen blir lik som sist, så skal jeg være glad jeg klarer å skjule det til jeg er 12 uker :p men tenkte på å lage julekort til tanter og onkler hvor de får vite det :) de ser man jo ikke sååå ofte som de aller nermeste :) så det skal nok gå fint. :)

Tusen takk for svar:) skal se litt nærmere på nettsidene, var veldig mye å velge mellom:)

Jeg er nok allerede str flodhest på julaften så å skjule det helt til da tviler jeg på at går..

Back
Topp