Vi hiver oss

tante82/MAx6

Glad i forumet
i det med engang. Siden vi har to egg på frys venter vi ikke,vi hopper i det. Ca uke 49 blir det vell innsetting/ul. Vet ikke så my om alt ang frys men. Dett blir vel sistte håp innen 2010. Noen som har erfaring med frys,hvordan prosessen er?

Klem fra meg og lykke til alle jenter[:)]

ORIGINAL: Anne L

Jeg har under fryseforsøk begynt på progynova andre dag av mensen. Etter 10 dager tas en ultralyd og en bestemmer når egget skal tines og settes inn. Et par dager før innsett begynte jeg med Cycelogest ( kanskje ikje stavet riktig). Satte inn et fryseegg i dag[:)] Jeg går ved dette forsøket og på blodfortynnende siden jeg ha mistet flere ganger.

Lykke til!!!!!

Mye det samme her, bortsett fra at jeg brukte progestan, ikke cyclogest, som lutealfasestøtte. Jeg har heller ikke brukt blodfortynnende, da jeg ikke mister. Jeg blir bare rett og slett ikke gravid uansett hvor fine egg jeg har.

Mange synes fryseforsøk er mer skånsomt å gå igjennom. Jeg for min del opplevde det motsatte. Men nå har jeg vært "kjerringa mot strømmen" hele veien da.

Fryseforsøk har stort sett det samme forløpet for alle. Lykke til!! [:)][:)]

Dei andre over her har forklart prosessen i det med fryseforsøk godt her. Eg synst og at fryseforsøk var mykje lettare å gå gjennom enn eit ordinært forsøk, men vart ikkje gravid på fryseforsøket då. Eg og har heile vegen hatt fine egg inn (2 kvar gong på mine 5 innset til no). Blei gravid på 3.ICSI, men egget slapp taket ganske kjapt igjen dessverre[&o] Altså kun kjemisk den gongen. Men håpar at no på mitt 5. innsett at i alle fall ei spire har festa seg! Lykke til til deg!

Back
Topp