vi har pynta juletreet

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
og det ble sååå fint... og så koselig. Jeg hadde kjøpt akkurat passe med pynt. Kjempefint tre. Er jo første gang vi har juletre. Koselig [:D]

ikke så bra bilde, treet er så stort så det va ikke lett å få med hele, ser finere ut i virkleigheten [:)]

så koslig! regner med å pynte imorra eller lillejulaften. Gleder meg [:D] Har du bilde av juletreet ditt som vi kan få se?

Så koselig:) Vi pyntet i går og jeg må si at det er ekstra koselig å pynte det i år siden vi nå har blitt en familie på tre[:D]

vi og har pynta treet idag!
det ble kjempekooooosli!!![:D]
gaver under treet er det også[:D]
Nå er det juL!

Så koselig. Er så kos når alt har kommet opp. Vi satte opp treet på søndag vi. Så pynta Anine det på Mandag morgen før hun gikk på skolen[:D]
Ser litt rart ut, men synes det er så sjarmerende siden hun har gjort det helt alene. Bortsett fra lysa da[:D]

Få se bilde, da, Trine!!![:D][:D][:D]

her er ikke plass til tre - og med TO nyskjerrige babyer - en som smaker på alt, og en som demonterer alt - så blir det nok ikke juletre her hos oss DENNE jula - men neste år tenker jeg at vi skal ta igjen det tapte!!

(skal feire hos foreldra mine, og de har selvsagt juletre, da[;)])

Jeg har pynta juletreet nå! Hjemme hos mamma vet dere [:D]
Åh! Gleeeeder meg sånn! Masse julegaver er kommet under treet
også. Og maaaasse fler blir det!

Få se bilde da! Jeg pynta treet på torsdag og det ble så fint!

Fiiiiiiint[:D]

så fint juletre! [:D]
Hei hå nå er det jul igjen......

så fint tre[:)]
har ikke pynte annå vi, tar det i dag eller i morgen. Er vant med å ta det lillejulaften da[:)]

Så fint juletre! [:)] Vi dropper treet i år, er travelt nok å passe på at ikke Norah tar på ovnen og river ned alt fra bordet, for ikke å snakke om å passe på at hun ikke deiser i bakken hele tiden.. [8D] Dessuten så er det ikke plass her. Kommer sterkt tilbake neste år, når Norah er litt større og vi har fått oss hus! [:D]

Så fint tre [:)] Vi skal ikke ha tre i år vi siden vi nesten ikke er hjemme i jula.

Back
Topp