Vi har kjøpt vogn!!!!!!!!! :-D

Så fin den er. Gleder meg til vi og skal kjøpe. Tørr ikke kjøpe noe før jeg har vært på OUL.

Takk snuppa :-) Punkteringsfrie.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg skal finne vogn med lufthjul. Uten tvil. Har prøvd begge deler og kunne ikke tenke meg noe annet, hvertfall ikke på vinteren. Naboen har pungteringsfrie fra emmaljunga (ikke de svingbare) og hun er fornøyd med sin, så jeg håper virkelig at du også blir det :)

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Gratulerer. Den blir nok bra! :)

Jeg skal finne vogn med lufthjul. Uten tvil. Har prøvd begge deler og kunne ikke tenke meg noe annet, hvertfall ikke på vinteren. Naboen har pungteringsfrie fra emmaljunga (ikke de svingbare) og hun er fornøyd med sin, så jeg håper virkelig at du også blir det :)

♡Jente 05.07.2013♡
Skal dere ha ny vogn ? :-) Du vil vel ha søskenvogn kanskje? Vet du hvilken det blir? Ja jeg tror vi blir fornøyd. Har prøvd flere forskjellige i bhg. Og syns de vi kjøpte var lettest å kjøre med :)

Gratulerer! den var kjempefin :) Vi har også bestilt edge duo, i brun farge. Gleder meg sååå til den kommer i september :D

Skal dere ha ny vogn ? :-) Du vil vel ha søskenvogn kanskje? Vet du hvilken det blir? Ja jeg tror vi blir fornøyd. Har prøvd flere forskjellige i bhg. Og syns de vi kjøpte var lettest å kjøre med :)

Ja, vi trenger søskenvogn. Jeg er redd vi havner på bugaboo donkey. Den har det meste av det jeg leter etter på en vogn.

♡Jente 05.07.2013♡

Back
Topp