Vi har hørt Hjertelyden :)

2+1=4

Blir kjent med forumet
Er i dag 10+1 uker på vei, og jeg fikk tilbud om å få låne en Angel Sound av en venninne.

Det tok litt tid før vi hørte hjertet, men plutselig fant vi det. En helt fantastisk følelse. Det slo ganske fort så det er ikke tvil om at det var det vi hørte :)

Imponert over at du fant det så tidlig ;) Er en deilig følelse ;)

Jeg også ble overraska over at vi fant det så tidlig, hadde ikke forventa det, men desto morsommere at vi fikk det til! :D

Så gøy :) jeg fatnt hjertelyden 10+4 i forige sv.skap. Og i dag var jeg til legen og hu fant den ikke. Men lette for høyt opp oxo. Og mente jeg ikke fant den så tidlig sist. At det var min egen jeg hadde funnet.

Det kan jo være veldig vanskelig å finne hjertelyden.. I dag har jeg feks ikke funnet den igjen, til min store fortvilelse...hehe. 
Gjemmer seg nok godt.
Så rart da, jeg leser på nett om at flere finner hjertelyden fra uke 8 og oppover. Man vet jo best selv hva man hører og ikke ;))

ja virkelig en fantastisk lyd <3

åå så fantastisk! det er noe som varmer et lite mammahjerte ! <3 
jeg fikk selv høre hjertelyden i går hos jordmor, selv om hun var overbevist om at vi ikke kom til å finne den siden det er så tidlig mente hun. men jammen det fant vi den! <3 tårer i øynene!

Back
Topp