vi har fått et utrolig tilbud.. jeg trenger råd!! (lang)

Jeg begynte min utredning på Medicus også gikk jeg over til sykehuset pga at jeg fikk vite at ventetiden var ikke så lang som jeg trodde...Det jeg fikk vite da var at de medisinske kostnadene som oversteg 15000,- får du igjen på nav, akkurat som på offentlig. Men selve prisen på forsøkene var jo mye større.. hvis jeg ikke tuller helt nå så var det 20500,- for et forsøk og 35000,- for tre. Tar du pakken på tre forsøk og blir gravid på første, så får du ikke igjen pengene som liksom blir tilgode. Og tar du det ene forsøket og ikke blir gravid så må du betale nye 20500,- for neste forsøk igjen. De 15000,- for medisiner kommer i tillegg på begge. Så dette er et sjangse spill...[8|] 

hadde det vært min søster som hadde tilbydd meg noe sånt og eg visste at hun hadde penger til noe sånt så hadde eg ikke stusset engang[:D]

Tusen takk for gode råd alle sammen! Vi er fortsatt i tenkeboksen da.. Pratet med Medicus i dag, og vi har forstått det slik at de 3 forsøkene som er i den pakken på 50 000, gjelder tre tilbakeføringer av egg. Vi kan fryse egg, men det er en ekstra kostnad der. De kunne også fortelle at de fleste ikke klarte det på første forsøk, da det er et prøve forsøk. Vi kan få starte opp hos dem så snart svarene på prøvene fra st.olavs er klare. Da kan vi starte tidligst opp etter påske..!!

Vi er ikke så like slik broren min og jeg, han har veldig mye penger. De 30 000 han snakket om er ca. 1/3 av månedslønna hannes. Jeg har ikke store månedslønninger for å si det slik.. Vi anser oss som veldig økonomiske, og det å bruke 65 000 på et privat sykehus for den samme hjelpen vi kan få på et offentlig, er liksom utenkelig, men like vel lokkende!

Back
Topp