Guria
Elsker forumet
I helgen var jeg på en familietilstelning. Der kom jeg i snakk med en nær slektning om det med oss og prøverørs. Denne personen visste at vi har ventet på å få komme på sykehuset og var spent på hva som skal skje videre. Jeg fortalte at vi ikke får startet opp før etter sommeren og at jeg regnet med at det var på grunn av kø.. Min slektning spurte da om vi ikke har privat klinikk i Trondheim og jeg svarte at joda, vi har jo Medicus, men at det er jo kjempe dyrt! Jeg fortalte at jeg trodde de hadde pakkepriser på 50 000 (for det er det eneste jeg har sett), har ikke brydd meg så mye om Medicus, de er jo uaktuelle. Videre ble jeg spurt om hvor mye penger vi selv har spart opp, og da svarte jeg at det er 20 000. Så da sa min kjære slektning, "hva om jeg gir dere 30 000, vil det du da vurdere å gå privat?"
Hva skal jeg gjøre? Tror dere vi tjener inn mange månder på å gå privat? Jeg tenker på det med utredningen, må vi ta den på nytt. Alle blodprøvene vi tok på tirsdag bruker visstnok 2 månder på å få resultater, da må vel Medicus også vente så lenge på svarene? Hva med støtten fra staten, er den bare til det offentlige, eller dekker de medisiner på privat også? Uff, jeg vet så lite.. også ble jeg helt satt ut av det generøse tilbudet.. HJELP MEG!!! Hva ville dere damer gjort??
Hva skal jeg gjøre? Tror dere vi tjener inn mange månder på å gå privat? Jeg tenker på det med utredningen, må vi ta den på nytt. Alle blodprøvene vi tok på tirsdag bruker visstnok 2 månder på å få resultater, da må vel Medicus også vente så lenge på svarene? Hva med støtten fra staten, er den bare til det offentlige, eller dekker de medisiner på privat også? Uff, jeg vet så lite.. også ble jeg helt satt ut av det generøse tilbudet.. HJELP MEG!!! Hva ville dere damer gjort??