Vi har fått en liten engel

spirelire

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
I dag klokken 05.27 ble vår lille Leah Victoria født. Hun var 320 gram og 25 cm lang.
Helt perfekt, men dessverre hadde hun så store feil at hun aldri kunne blitt på jorden sammen med oss.
Det er helt forferdelig vondt å tenke på at vi mangler et barn og at vi aldri får mulighet til å bli kjent med den lille prinsessa vår. Føtter som ikke kan sette sporene sine selv setter mye dypere spor enn vi kunne forestille oss :Heartbigred
 
Nei!!! Ord blir så fattige, og verden er så urettferdig! Triller noen tårer her nå, og jeg skal tenne et lys for lille Leah Victoria <3
Ta vare på hverandre i denne tunge tiden. Sender dere gode og varme klemmer <3
 
Uffa meg så forferdelig trist!! Sender dere mange klemmer, ta vare på hverandre :hug013:Heartbigred
 
Nei så trist :( ! Sender dere masse klemmer og ta vare på hverandre <3


Appen ❤️
 
Nei uff så ufattelig trist:( ta vare på hverandre.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så utrolig trist. Håper dere får god støtte i denne vanskelige tida ♡♡ Mange klemmer.
 
Nei, så utrulig trist...kondolera :hug013:hug013:hug013

Ta godt vare på kvarande i denna vanskeliga tio :love7
 
Uff så trist! Ord blir virkelig fattige! Tenker mye på dere og den nydelige engelen som himmelen har fått <3 ta vare på hverandre <3
 
Så ufattelig trist...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Huff så trist :(
Kondolerer.
Ta vare på hverandre.
Klem ♡

sendt fra Note 3 - sengekos
 
Kondolerer så mye ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Så ufattelig trist.. Kan ikke forestille meg hvordan dere har det! Sender over en kjempeklem
 
Så trist å høre spirelire!

Ta vare på hverandre, kondolerer så mye! <3
 
Så forferdelig trist, ord blir fattige. Sender dere varme tanker og tenner et lys for dere ikveld<3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Og der renner tårene her i huset...

Kjære deg, hva skal man si...? Ord blir fattige...!

Sender deg en stor klem! Kondolerer <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det var veldig trist å lese, og kan ikke forstå korleis du/dere har det no, anna enn at det er so innmari urettferdig og trist at det skal skje. Sender deg mange varme klemmer, håper dåkke blir tatt godt vare på i tida framover <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp