Vi har endelig funnet navn!

*Kolibri*

Forumet er livet
Har dere bestemt dere for hva nurket skal hete? Syns navnevalg er det vanskeligste i hele svangerskapet..og et altfor stort ansvar![:D]

Hadde navnet til nurket allerede før BV jeg. Valgte mitt nick ut i fra hva jeg ville kalle nurket mitt. Vilnus er en kombinasjon av jentenavnet og guttenavnet jeg hadde plukket ut.

ORIGINAL: Vilnus

Hadde navnet til nurket allerede før BV jeg. Valgte mitt nick ut i fra hva jeg ville kalle nurket mitt. Vilnus er en kombinasjon av jentenavnet og guttenavnet jeg hadde plukket ut.

så greit[:D] kan jeg tippe Vilja og Linus?[8D]
her har vi måttet legge vekk diskusjonen en stund før vi endelig ble litt enige[:D]

vi hadde de nesten ferdig før vi ble gravide her faktisk, men ble jo ikke 100% sikkert før vi diskuterte d litt..... også er det jo så mange som sier at når de fikk se babyen sin, så måtte de bytte navn.... men vi er nok ganske så sikre på valga våres... =)
vi vet jo ikke kjønnet, så må ha to navn ferdig, i tilfelle... =)

ORIGINAL: Lillian84

vi hadde de nesten ferdig før vi ble gravide her faktisk, men ble jo ikke 100% sikkert før vi diskuterte d litt..... også er det jo så mange som sier at når de fikk se babyen sin, så måtte de bytte navn.... men vi er nok ganske så sikre på valga våres... =)
vi vet jo ikke kjønnet, så må ha to navn ferdig, i tilfelle... =)

hehe tror vi hadde hatt det klart hvis det skulle bli jente, men så blir det gutt og guttenavn syns jeg er så mye vanskeligere[8|]

ORIGINAL: kolibri

ORIGINAL: Vilnus

så greit[:D] kan jeg tippe Vilja og Linus?[8D]
her har vi måttet legge vekk diskusjonen en stund før vi endelig ble litt enige[:D]

Nesten. Vilde og Linus. Valgte Vilde fordi at min aller beste venninne heter Hilde og det gjør lillesøsteren til mannen også - så da ble det Vilde. I tillegg har mannen hatt lyst til å bruke det navnet. Nå mangler bare jenten. Linus fordi at han er linux frelst [;)]. Navnet bare grodde på meg, og vi bruker det på han også - selv før vi visste kjønnet.

ja, enig der... guttenavnet er mye vanskeligere.... for vårs del iallefall ja... men samboeren min kom med ett flott forslag en gang vi var på biltur, og etter d har vi husket på d.... og jentenavnet er delvis litt moderne og navnet på min bestemor. det var noe jeg hadde bestemt meg for ganske tidlig, noen år etter hun døde.

jepp[:D]

datteren vår heter Liva-Bethina.. liva er oppkalling etter tippoldemoren, og et nyere navn som andrenavn... VIlle ha det samme med Gutten (et gammelt og et nytt) så han skal Hete Anton elias [:D]

Jepp, her er navnet i boks [:)] Hadde både pike og pjokkenavn klart når jeg blei gravid [:D] hehe..
Hvis vi skal ha flere barn etter lilleprinsen så har vi navnene klare til h*n allerede nå [;)] tihi..

Har flere navn, men ingen ting er 100% bestemt...bare sånn ca. 90%![:D] he he..

Har dere bestemt dere for hva nurket skal hete? Syns navnevalg er det vanskeligste i hele svangerskapet..og et altfor stort ansvar![:D]

er enig i det at navnevalg er et altfor stort ansvar!  vi har overhodet ikke navnet klart, men har to alternativ da.. men fortsatt veldig usikker... så guttenavn-tips mottas med stor takk!! [;)]

Ja, vi har navnet klart. Det gikk over all forventning. Første gang vi satte oss ned, likte jeg ikke noen av navneforslagene hans, og han likte ikke noen av mine. Vi satt kjempelenge. Skikkelig håpløst.
Andre gang vi satte oss ned for å prate om det, tror jeg det tok 10 min, så hadde vi både fornavn og mellomnavn klart. Helt utrolig. Og vi er fremdeles kjær'ster [;)]

Vi har brukt laaaang tid på å finne navn, vi har landet på Mie, men må jo se ann når hun blir født om hun kler det navnet eller ikke.
Gjør hun ikke det, har vi et problem[:-]

Har blitt enig om 2 jentenavn.. Får se hvilket som passer. Men har ingen guttenavn enda. Vi blir ikke enig. Sånn var det sist også.. Sander het bare lillegutt de 2 første ukene av sitt liv:)

Hva har dere bestemt da? :)

Back
Topp