Vi har en diskusjon...

*p!nk smile*

Forumet er livet
Skal agurken være i kjøleskapet eller på benken???[:D]

Jeg mener den skal være i kjøleskapet mens mannen mener at agurker ikke skal være i kjøleskapet[:D]

Den skal ligge på benken [:)]

Jeg har den i kjøleskapet, men vet ikke om det er riktig eller ikke. Den ligger jo i varmen når den er i butikken.

Agurker skal ikke ligge kaldt, men jeg syns agurken er best når den er kald.
Så min ligger derfor i kjøleskap, spiser den uansett opp før den blir dårlig[:)]

Jeg har dne i kjøleskapet, om det er riktig eller ikke vet jeg ikke [:)]

Den skal ligge på benken, men vi har den i kjøleskapet...

står faktisk i dt nyeste foreldre og barn bladet om frult og grønnsaker og tempraturer:-p

ORIGINAL: ballah

Jeg har den i kjøleskapet, men vet ikke om det er riktig eller ikke. Den ligger jo i varmen når den er i butikken.

Det er jo bare i åpningstiden. Ligger på kjølerom ellers.

ORIGINAL: Jadasåneida

Den skal oppbevares kjølig.
Man kan ha den i romtemperatur, men da forkortes holdbarheten noe.

Eller motsatt[;)]

Sier iallefall ekspertene på BAMA[:)]

Neida, det er hele tiden.

Jeg har lært på kurs at grønsaker/frukt som vokser varmt bør oppbevares romtemperert. Grønsaker/frukt som vokser ute i norge skal ligge kjølig. Tomater feks, mister smak om den ligger kaldt. Men jeg syns agurken er best kald da[:D]

feil ligger på lageret ikke kjølerom

ej har den i kjøleskapet. syns agurken blir dårlig om den ligger fremme ej!!!! mye bedre i kjøleskapet, å her i huset holder den seg mye lenger.

Vår agurk ligger i svaldelen på kjøleskapet.. [:)]

ORIGINAL: *Sookie*

Kjøleskapet.

Back
Topp