Vi har begynt å planlegge ny bil...

AnHe

Flørter med forumet
Septemberlykke 2015
Blir ikke plass til 3 barneseter i noen av bilene våre. Har en Nissan leaf (kanskje plass der, men det er bare en pendlerbil, kommer ikke så langt med den hehe ) pluss en liten BMW 3-serie. Har luktet litt på s-Max, sambo sliter litt med den for han synes den er så stygg haha... Har sagt til han at når de to største slutter med barneseter kan bi bytte tilbake til BMW (bare det som er godt nok tydeligvis...)

Hvordan bil har dere som har eller får tre barn nå?

Vi skal også kjøpe ny bil. Vi står mellom Ford Mondeo og Hyundai i40, men dette blir vårt første barn da:)

Vi har s-max. Mannen var også skeptisk da han måtte gi opp bmwen, men han er veldig fornøyd :)

Vi har Ford Mondeo (titanium s) som vi kjøpte ny da guttungen var fire mnd. Har god plass i den, selv med bakovervendt. Kjempeplass i bagasjen, der går vi lett plass til Emmaljunga vogn og en diger hund ;) Har ikke prøvd med tre seter, men det ser ut som om det ikke skal være noe problem. S-Max tror jeg er enda bedre til tre seter, men er enig at den ikke er fullt så lekker.: P

Vi har vw touran, og den har egentlig plass til 3 seter. Jeg ønsker meg en s-max likevel. :P :D

Vi har Volvo v 50 og ser nå på Volvo v 70. De andre barna våre er 7 og 8 år. Og i Volvo v 70 er det to integrerte seter bak og base til babysete i midten. Den har også god bagasjeplass til barnevogn etc.

Ønsker meg også en s-max , og sambo er enig i det. Må bare finne en brukt som er i ok stand:)

Forstår ikke hvorfor dere syns s-max er stygge. De er jo ikke det :p

Jeg synes s-Max er lekker, bare sambo som ikke synes det, han liker bare sportsbiler virker det som ;-) hjelper lite med sportsbil og 3 barneseter da hehe
I går satt han på finn og så på s-Max og sa at han måtte vel se hva slags faenskap jeg hadde rota han opp i, rett etterpå sa han at han hadde egentlig litt troa på Ford, var så uheldig å si at ja der ser du, for da ropa han ut "jammen den ser jo helt forferdelig ut!" Hehehe "stakkars" fyr....

Vi har ikke hatt ett eneste problem med forden vår ette vi kjøpte den i 2011 :) Tommel opp for alt. Sprek er den også ;) Men vi valgte 140hk og automatgir pga mye langkjøring. Skal aldri gå tilbake til manuell :D

S-Max med panorama tak:)

Back
Topp