Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enigGleder meg veldig til jeg er 12 uker på vei og kan fortelle det tim venner og familie
Enig meg deg derÅh jeg gleder meg til så veldig mye
-til jeg er over 12 uker
-til jeg skal si det til foreldrene mine (det blir nok en stund før 12uker), pønsker på en morsom måte å si det på, så bare kom med tips
-til å begynne å shoppe litt
-til ul, og til å få vite kjønn
-gleder meg over hver dag som går og vi er litt nærmere målet![]()
Husker fra min inkallesle til UL forrige gang, så sto det i klar tekst at det ikke var lov å ha med søsken/barn på UL .... Desverre ... :-(Vi har bestemt oss for å ta med datteren vår på den første ultralydengleder meg til hun skal hilse på lillebror eller lille søster
Bloggermamma
Termin 01.06.2014
Det er på innvendig ulHusker fra min inkallesle til UL forrige gang, så sto det i klar tekst at det ikke var lov å ha med søsken/barn på UL .... Desverre ... :-(
Da er det sikkert forskjell fra sykehus til sykehus, for her på dette sykehuset får man ikke ha med barn på ordinær UL (ikke innvendig jeg snakket om .. hehe Det sier seg jo selv hehe..) Så koseligt for datteren din å få vre med, hvor gammel er hun?Det er på innvendig ulvi skal ha utvendig og da kan hun være med
jordmor syns det var fint at vi inkluderer henne i hva som skjer fra denne tiden
![]()
Hun ble 3 i augustDa er det sikkert forskjell fra sykehus til sykehus, for her på dette sykehuset får man ikke ha med barn på ordinær UL (ikke innvendig jeg snakket om .. hehe Det sier seg jo selv hehe..) Så koseligt for datteren din å få vre med, hvor gammel er hun?
Jeg gleder meg til kjæresten min kommer hjem i kveld så jeg kan begynne å dele alle mine gleder, tanker og bekymringer med ham. Han har lovet å lese i Babyverdens svangerskapsbok, den delen "Til Far". Jeg syns det er viktig at han er litt oppdatert.
Så koselig.Med første hadde vi kosekveld hver dag vi bikka ny uke. Da lagde vi god mat, så film, spilte spill eller noe, og leste hva som skulle skje den kommende uka sammen. Det var veldig koselig og ble en felles opplevelse. Med nr. 2 forsvant det, men nå med nr. 3 tror jeg vi skal innføre det igjen. For vi har glemt mye begge to, hehe.