vi fikk bhg-bildene i dag...

Meieriet

Elsker forumet
... og stakkars gullet ser ut som om hun bærer all verdens bekymringer på sine skuldre... på alle de tre forskjellige bildene.

Kjøper dere bilder uansett, selv om de ikke blir vellykket?

Misforstå meg rett, hun er jo vakker på bildene, det er hun jo uansett [8D], men hun ser jo sååå bekymret ut... ikke noe jeg vil ha på veggen akkurat

Ikke kjøp dem. Jeg kan ta bilder av henne jeg :-)
Var det studio eller utebilder?

hehe - du er ivrig! [:D]
Veldig fristende å hoppe på det tilbudet! Men må tenke litt på det...

Det var utebilder - men de satt i inneklær, så de hadde ikke ytterklær på seg.

hvis de ikke er super dyre ..... så sikkert kjekke minner for litlå å ha i album[:)]...syns jo selv at det er kjekt å se bilder /minner av seg selv som liten ...uansett bilde [:)]

Sånn så Felix ut på sitt første bilde og, var vel rundt 18 mnd. Vi kjøpte d eda for glemte å sende tilbake.

Men BID hvor har du studio nå?
Vi vurderer å få fotografert hele familien om ikke så altfor lenge[:D]

Meieriet: Neida, men du har ihvertfall tilbudet. Jeg syns bare ikke folk skal ta imot dårlig bilder når det kan gjøres mye bedre et annet sted.

Emmeline: Studioet ligger på Kiellands plass i Oslo. Send meg en melding du, så kan vi avtale :-)

kiellands plass, ja... Er jo ikke langt heller! Bodde der før vi flytta, men fremdeles er det bare en liten busstur unna [8D]

veldig fristet. Tenker litt, og sender deg pm om det er aktuelt.

Er enig i det å ikke kjøpe et produkt man ikke er fornøyd med, men jeg veit jo hvor vanskelig det er å få snupps til å smile framfor kamera. Jeg klarer det jo omtrent ikke, kan jeg da forlange at noen andre skal klare det??? [:D]

Åh så kjedelig da....
Jeg er også spent på Simen sine...han gråt under hele fotograferingen....[&o]

ORIGINAL: Frisør1

Åh så kjedelig da....

uff... stakkars... de skjønner vel ikkek så mye av dette de må gjennom.

ORIGINAL: Meieriet

kiellands plass, ja... Er jo ikke langt heller! Bodde der før vi flytta, men fremdeles er det bare en liten busstur unna [8D]

veldig fristet. Tenker litt, og sender deg pm om det er aktuelt.

Er enig i det å ikke kjøpe et produkt man ikke er fornøyd med, men jeg veit jo hvor vanskelig det er å få snupps til å smile framfor kamera. Jeg klarer det jo omtrent ikke, kan jeg da forlange at noen andre skal klare det??? [:D]

Hvis du er der blir det nok lettere.
I en situasjon som i barnehagen har ikke fotografen tid og mulighet til å bygge opp tillit til hvert barn. Det blir annerledes når man er alene i studioet, så det er godt mulig hun smiler da.
SPESIELT hvis du har med noe hun liker eller som formidler trygghet.

Kjedelig når man ønsker seg bra bilder. Ville kanskje kjøpt ett uansett for minnene sin del.

I barnehagen til O ser det ikke ut som det blir noe av barnehagebilder, så BiD skrik ut om du skal i studio en helgedag før jul[;)]

ORIGINAL: lemo

Kjedelig når man ønsker seg bra bilder. Ville kanskje kjøpt ett uansett for minnene sin del.

I barnehagen til O ser det ikke ut som det blir noe av barnehagebilder, så BiD skrik ut om du skal i studio en helgedag før jul[;)]

Jeg skal dit 13/11 og 21/11 ihvertfall :o)
Vil du komme da?

ORIGINAL: BarnIDesember

Vil du komme da?

Den 13. er vi i Trysil, men den 21. høres ut som en plan[:)]

ORIGINAL: BarnIDesember

Vil du komme da?

Den 13. er vi i Trysil, men den 21. høres ut som en plan[:)]

Høres bra ut.
Hvordan er det med Olea? Når sover hun?
Jeg har noen i studio fra klokka 10 - 12.30. Vil dere komme klokka 13?

Hun pleier som regel å sove i 10-11-tida, så kl. 13 høres bra ut[:)]

ORIGINAL: Meieriet

ORIGINAL: Frisør1

Åh så kjedelig da....

uff... stakkars... de skjønner vel ikkek så mye av dette de må gjennom.

Det verste er jo at han er en veldig tillitsfull unge....men dem hadde rigga opp til fotograferinga inne på storbarnsavd, så når dem kom opp var det masse fremmede vokne og barn der...fotografen så Simen og fant ut hun skulle begynne med han siden han var størst, gikk rett bort og løfta han opp på et bord...stakkars gutten ble jo livredd....[&o] Åhhh blir så sinna altså...totalt unødvendig å gjøre sånn....Burde jo ha LITT erfaring med unger for å fotografere i en bhg....

Hun pleier som regel å sove i 10-11-tida, så kl. 13 høres bra ut[:)]

Da har jeg booket tid frem til kl 15, så har vi god tid :-)

Frisør1: Det hørtes ikke spesielt tillitsbyggende ut. Tror kanskje barnehagefotografering hadde vært noe for meg egentlig.
Vi får se på sikt :-)

Back
Topp