Vi får mest sannsynlig en liten gutt ❤

Veldig.. Vært sykt stressa :wideyed:
Skjønnet jeg godt [emoji52] hadde blitt helt ifra meg selv om noe sånt hadde skjedd. Så enda godt du fikk en skikkelig bekreftelse på at alt var i orden [emoji1]

Så herlig! Gratulerer så masse :) Jeg har lagt merke til deg siden vi har hatt samme termin, og jeg ligger selv og vipper mellom 12+0 og 12+2. Synes det er litt morsomt at vi følger hverandre på dager :D Jeg holder meg her i oktobergruppen fram til oul iallfall :)
Det er helt sant! Ja, det samme som jeg tenkte! Venter på fast termin på Oul. Men liker jentene så godt her inne så håper de lar meg fortsette å være her selvom det blir termin i slutten av september!
Hvor kommer du til å føde hend? Kanskje vi bli roomies :joyful:

Så gøy å få vite tidlig da :)

Fikk også vite tidlig sist; men hun sa det også kunne være at han hadde navlestrengen godt mellom beina når hun sjekket - men kom gutt til syvende og sist ;)
Vi tar det med en skje salt, selvom sambo gikk i taket over tanken på en fremtidig fotballspiller... :joyful:

Det er helt sant! Ja, det samme som jeg tenkte! Venter på fast termin på Oul. Men liker jentene så godt her inne så håper de lar meg fortsette å være her selvom det blir termin i slutten av september!
Hvor kommer du til å føde hend? Kanskje vi bli roomies :joyful:

Helt enig :) Jeg har søkt plass på Rikshospitalet, venter på svar :) Enn du?

Gratulere så mye ❤ så morro å få en pekepinn på hvilket kjønn det er :D

Vi tar det med en skje salt, selvom sambo gikk i taket over tanken på en fremtidig fotballspiller... :joyful:
Samme sa min. Men hadde trodd det var jente, så hadde bare jentenavn i tankene - tok laaang tid før vi fant guttenavn vi begge var enige om

Såå artig [emoji5] jeg skal på ul i dag, håper så inderlig på å vite kjønn. Men viktigst av alt er at alt står bra til [emoji173]

Såå artig [emoji5] jeg skal på ul i dag, håper så inderlig på å vite kjønn. Men viktigst av alt er at alt står bra til [emoji173]
Be h*n stirre og analysere ekstra mye! Lykke til ❤

Back
Topp