Vi er nestemann ut :)

Ja, det er bra det nærmer seg, selv om jeg syns det er lenge nok. Alt til babyen er vel klart - det jeg må begynne å tenke på nå er julegaver.... Litt greit å ha det unnagjort også i god tid!

Huff.. Ikke si det a'! Jeg har et halvferdig babyrom, ETT plagg (body) og julegaver??? Hva er det?? :-O
Altfor kort tid igjen :-P

Sent from my iPhone using BV Forum

IKKE klar! :) Men så har jeg nesten to mnd igjen fortsatt. Ikke termin før 26. desember så har en del tid på meg enda :)

her er det bare julegaver igjen :) har begynt men ennå noen igjen men hva kjøper man til de som har alt? :P

Ja det er deilig :) en måned til termin og 6 arbeidsdager til permisjon :) mangler gaver til ca 5 personer og noen smågaver.. Alt er klart til babyen utenom trekk til madrassen som jeg venter på. Elsker jul og i år kommer verdens beste julegave :)

Tiden flyr! Permisjonen er rett rundt hjørnet her og, 2 uker igjen! :)

Vi begynner å få ting på stell her føler jeg. Vi mangler madrass, og kjenner det er noe jeg vil få på plass fortere en fortest:) Hvilken madrass har dere valgt? Ellers er mye babytøy vasket, kun ull igjen.

Julegaver ja.. Nei, de kommer i andre rekke i år, får se hva vi rekker :) Gleder meg til juletiden, verdens fineste julegave kommer i år :) <3

endelig snart vår tur! :) her er alt klart til babyen, mehar god tid enda til og fikse julegaver:) lurer på om jeg skal sy et babynest, noen andre som har gjort det?:)

endelig snart vår tur! :) her er alt klart til babyen, mehar god tid enda til og fikse julegaver:) lurer på om jeg skal sy et babynest, noen andre som har gjort det?:)

Jeg har sydd et :) lånte en symaskin og dro på sybutikken og kjøpte inn materialer. Brukte en nettside med oppskrift jeg fant her på bv. Gikk ganske fort og greit :) sydde like gjerne sånn våtserviettpose, bleiepose og madrass til storesøsterens dukkevogn i samme slengen :) alt samme formiddag. Lykke til!

Jeg har sydd et :) lånte en symaskin og dro på sybutikken og kjøpte inn materialer. Brukte en nettside med oppskrift jeg fant her på bv. Gikk ganske fort og greit :) sydde like gjerne sånn våtserviettpose, bleiepose og madrass til storesøsterens dukkevogn i samme slengen :) alt samme formiddag. Lykke til!

så flink du er!! :) gøy og kunne lage noe selv til babyen/barna :)

Back
Topp