vi er jo...

GutteMamma89

Gift med forumet
Novemberlykke 2022
i begynnelsen av 6mnd allesammen nå [:)]

men så lurer jeg på... ligger dere fortsatt på magen? det gjør jeg...

kan vel det så lenge det ikke er ubehagelig??

Ja det er rart å tenkte på![:D] Så lenge du synes det er behagelig så ser ikke jeg noe problem med det nei[:)]
Jeg klarer ikke å ligge på magen, men nå har min mag blitt ganske stor[8D]

heeeelt sprøtt at vi er i 6mnd..!! jeg har kjøpt vinterstøvletter som egner seg for en tung og voksende kropp uttover, høyhalset strikka gensere ned til rumpa og ull tights [:)][:D][8D] hihi...

jeg har fått ganske stor mage selv (syns jeg) men er ikke ubehagelig å ligge på den fordet [:)]
Lille-gutt har vel nok av plass uansett !! [;)]

Her har jeg ikke ligget på magen siden jeg fant ut at jeg var gravid. Er bestandig så øm i magen når jeg er gravid at det er en uaktuell sovestilling. Og tror ikke lillegutt hadde vært så fornøyd med stillingen. Merker de gangene når jeg ligger ganske mye på siden at han begynner å sparke. Innbiller meg at han ikke liker det.

Nei, nå ligger jeg ikke på magen lenger... Det føles ubehagelig og så sparker mini så mye at jeg uansett ikke kunne fått ro på meg!

Jeg har ei ekstra, litt lita pute som jeg har mellom beina når jeg ligger på sida. Og så våkner jeg som oftest på ryggen [8D]

jeg ligger på magen.

men merker mini sparker en god del da. men klarer bare ikke snu meg på siden, hater å ligge på siden. hehe.

Har vi virkelig kommet så langt?! Det er jo helt sprøtt![:D]
Jeg klarer ikke å ligge på magen. Er ubehagelig og jeg får klar melding av lillegutt at slik får jeg ikke ligge[8D]

ORIGINAL: lillefoxen

jeg ligger på magen.

men merker mini sparker en god del da. men klarer bare ikke snu meg på siden, hater å ligge på siden. hehe.

jeg å!! hater å ligge på siden [8|]

Jeg sover på magen enda ja, men trekker som regel opp det ene beinet. [:)] Gjør det til vanlig og. 

Jeg ligger på magen enda..Det går nok veldig bra så lenge det ikke er ubehagelig for deg.
Ungen gir nok beskjed vist h*n ikke er fornøyd[:D][:D][:D]

Jeg er 5 mnd i morgen, 27. september !!! [:D]

Ephexita: 7 mnd snart? Når har du termin? Jeg har termin 4 januar å er nå 26 uker som igjenn sier 6 mnd. Regner jeg helt feil?

Jeg lå på magen helt til uke 15.
Etter det har jeg hver natt liggi i stabilt sideleie kan man si :p
Men en ikea pute som heter Anja (faktisk) på siden der magen ligger.
Sprelle-babyen liker ikke at jeg ligger for mye på siden,
da sparker han så hardt å mye at jeg føler han kommer gjennom skinnet på meg. Ganske snedig.

Har ikke klart å ligge på magen siden uke 10 jeg... 

ORIGINAL: frøgen

Hadde en god latter sammen med samboer for et par dager siden, for jeg er så glad i å ligge på magen/siden, og da sparker lillegutt så sinnsykt. Så sier samboer; tenk hvis lille gutten vår har fått fingeren i øyet, så legger du deg på magen også prøver han forgjeves å få fingeren ut mens armen ligger i spenn.. Jeg holder på å dø noen ganger alså!! Hehehe![:D]

Kan ikke ligge helt på magen, har ikke gjort det på ei stund. Han sparker altfor mye da, så jeg tror han sier ifra at det blir trangt.. hehe!

wææ hææ!!!!  

ORIGINAL: Mirus

Jeg sover på magen enda ja, men trekker som regel opp det ene beinet. [:)] Gjør det til vanlig og. 

Samme her[:)]

Back
Topp