Vi er i oktober!

Jeg tenkte akkurat det samme! Det blir spennende! Lykke til til alle flotte jenter her!

Hurra, gleder meg til å lese flere fødselshistorier :) og ikke minst få oppleve og dele min egen!

Jippi! Tenk hvor lenge vi har ventet på denne måneden! Godt å endelig snart være i mål :D

Ja hipp hurra for alle de nydelige babyene som kommer nå fremover, og alle de nydelige babyene som allerede har kommet :-D Og hipp hurra for alle de flotte mødrene og kommende mødrene her inne :-D Det har vært en glede å følge dere, og det blir en glede å følge dere videre ❤
Masse lykke til ❤

Helt utrolig hvor fort tiden har gått! :)

Woohooo endelig! Nå sitter vi bare på vent jenter! Ønsker dere alle lykke til:)

Har plutselig fått litt angst for dette jeg, føler meg ikke klar for baby enda og gruer meg til å føde. Nå som det er oktober er det plutselig ikke så fjernt lengre. Gleder meg jo til å møte gutten vår, men samtidig er det litt skummelt.

Har plutselig fått litt angst for dette jeg, føler meg ikke klar for baby enda og gruer meg til å føde. Nå som det er oktober er det plutselig ikke så fjernt lengre. Gleder meg jo til å møte gutten vår, men samtidig er det litt skummelt.
Du kommer til å klare det kjempebra, jeg har troen på deg :Heartred
Er helt normalt å kjenne litt på angsten når det nærmer seg, jeg tror det er din måte å forberede seg ubevisst på. Det er en relativt kort opplevelse å føde, og så får du gutten din for resten av livet :)

Ja, tenk nå er det vår mnd. Har ikke termin før detaljer siste dagen, men fint å være i rett mnd. Spennende med alle dere andre, og så blir det min tur etterhvert. Lykke til alle sammen!:)

Ja, tenk nå er det vår mnd. Har ikke termin før detaljer siste dagen, men fint å være i rett mnd. Spennende med alle dere andre, og så blir det min tur etterhvert. Lykke til alle sammen!:)
Har ikke termin før den 30. selv, men man vet aldri når de tenker å komme ;)

Endelig :D Snakk om få dager til lille tutta er her! God blanding av alle slags følelser, men skal bli godt å bli ferdig :)

Det er jo litt skremmende og samtidig som det føles fantastisk uvirkelig :D Enn at hun kommer snart!! Den lillesøsteren vi har ventet på siden juni -15! (Og egentlig enda lenger, men det var først da vi startet prøvinga) ❤️ herregud som jeg gleder meg til å møte henne!! ❤ :D

Vi gleder oss så utrolig mye! :D Og jeg er så spent på alt, gleder meg til det er skikkelig i gang og vi får møte lillegutt! <3 <3

Kjenner på litt av det samme! Og det ER jo litt skummelt, både fødsel og baby. Alt blir snudd opp ned nå. Men jeg tror det kommer til å gå veldig bra, plutselig er de her som det mest naturlige i verden:)

Er førstegangs og kjenner på akkurat det samme. Føler meg ikke klar for verken fødsel eller baby. Samtidig så har jeg jo villet ha barn i flere år, så jeg vet jo at dette bare er litt sånn last-minute-angst. Det blir kjempefint når mini endelig er her, men akkurat nå syns jeg virkelig ikke hun trenger å stresse med å komme ut. :-P

Back
Topp