Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kommer til å klare det kjempebra, jeg har troen på degHar plutselig fått litt angst for dette jeg, føler meg ikke klar for baby enda og gruer meg til å føde. Nå som det er oktober er det plutselig ikke så fjernt lengre. Gleder meg jo til å møte gutten vår, men samtidig er det litt skummelt.

Har ikke termin før den 30. selv, men man vet aldri når de tenker å kommeJa, tenk nå er det vår mnd. Har ikke termin før detaljer siste dagen, men fint å være i rett mnd. Spennende med alle dere andre, og så blir det min tur etterhvert. Lykke til alle sammen!![]()
Kjenner på litt av det samme! Og det ER jo litt skummelt, både fødsel og baby. Alt blir snudd opp ned nå. Men jeg tror det kommer til å gå veldig bra, plutselig er de her som det mest naturlige i verdenHar plutselig fått litt angst for dette jeg, føler meg ikke klar for baby enda og gruer meg til å føde. Nå som det er oktober er det plutselig ikke så fjernt lengre. Gleder meg jo til å møte gutten vår, men samtidig er det litt skummelt.
Er førstegangs og kjenner på akkurat det samme. Føler meg ikke klar for verken fødsel eller baby. Samtidig så har jeg jo villet ha barn i flere år, så jeg vet jo at dette bare er litt sånn last-minute-angst. Det blir kjempefint når mini endelig er her, men akkurat nå syns jeg virkelig ikke hun trenger å stresse med å komme ut.Har plutselig fått litt angst for dette jeg, føler meg ikke klar for baby enda og gruer meg til å føde. Nå som det er oktober er det plutselig ikke så fjernt lengre. Gleder meg jo til å møte gutten vår, men samtidig er det litt skummelt.