Vi er i juli mnd damer :-)

Novemberskatten

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Om allerede "bare" 4 mnd så er vi i våres måned, november :-) Og hvem vet, kanskje vi har november babyer allerede i midten på oktober :-) Tiden flyr dere :-D Å jeg for min egen del innså nettopp at uansett hvor "tungt og grusomt" dette svangerskapet har vært så er det snart våres tur :-) Nå er det jo ferie for de fleste i juli, jeg har mannen min hjemme i tre uker, jeg får to skolebarn til høsten og en i bhg som skal på stor avdeling så jeg tror at august også kommer til å fly avsted :-) Og jeg kan for første gang si at jeg gleder meg :-) Har ikke helt greid å se den gleden i dette svangerskapet men nå gjør jeg det fordi formen begynner å bli gradvis bedre :-) Og med dette innlegget skrevet så vil jeg få ønske dere en SUPER lørdag :-)

Enig med deg i at tiden flyr! :-D Sommeren syns jeg alltid går fort, og tror tiden kommer til å fly avsted her også. Så godt å høre at formen er bedre og at du ser gleden i svangerskapet! :-) Ønsker deg også en super lørdag! :-D

Helt enig, tiden flyr av gårde! Og før vi vet ordet av det så begynner fødslene her også :D
Godt å høre at formen din begynner å bli bedre, så du finner glede og kan nyte svangerskapet:)

Tiden flyr nok av sted fremover nå:D Så bra du har det bedre og klarer nyte :) Snart er de ute her hos oss:)

Jeg er innstilt på en oktoberbaby!
Men 4mnd e ingenting! Da vi fleste fikk positiv test hadde vi bare vert gravid i 1 mnd! Nå er vi langt over halveis og snart i mål!!

Godt at det er så seint på året for det pleier å ver en del som skjer da + der er rett før den travleste tiden i året; Jul! For min del så har dette svangerskapet sust forbi, og jeg tror det kommer til å fortsette med det :-P

Ha en strålende helg alle sammen! <3

Ja, jeg tror også at tiden kommer til å gå utrolig fort. Jeg har ikke termin før 27 november, så må vente meg gjennom hele november også, men det går nok raskt for det. En utrolig spennende tid fremover :Heartred
God helg alle sammen :)

Halvveis! :) ultralyd på torsdag, det blir spennende. Håper på beskjed om alt vel, og så ferie etterhvert. :)

Har hatt det ganske fint så langt, begynner såvidt å få litt mage som jeg og mannen ser, ellers er det ikke så mange som kan se at jeg er gravid ennå. Regner med at det endrer seg framover!

Begynner å være litt liv inni der også, får "beskjed" hvis jeg sitter så det blir litt trangt inni der, haha! Blir nok en med egne meninger det der!

Helt utrolig hvor fort tiden går. Kan ikke tro at lille jenta mi snart er 1 år, OG snart storesøster ♡

Er det bare jeg som synes at tiden går sakte? haha
Nei, jeg synes det går drepende sakte! Alke sier at det går så fort m nr 2, men jeg synes det går enda saktere enn sist. Synes jeg har vært gravid i en evighet, så er det bare litt over halvveis!!

Er det bare jeg som synes at tiden går sakte? haha
Her og nå så går det sakte. Men når jeg ser tilbake på tiden som har gått, med nedtelling til uke 12, nedtelling til OUL osv, så har det gått fort ;)

Jeg synes det går skummelt fort :-p men det er vel fordi jeg vil ha en del ting på plass for nestemann kommer :-)

Å hjelpe meg ja, tiden har løpt ifra meg! :O det eneste vi har kjøpt inn er vogn og tre sett med varme klær :P Tror det er en stor fordel å ha sommermånedene i graviditeten, det hadde jeg ikke sist, og det svangerskapet gikk så uendelig tregt! :P

Skjønner ikke at det bare er 4 mnd igjen alt, sprøtt å fort det har gått o_O vi har ikke handlet inn noen ting enda :p har alt av de store tingene da fra før i hvertfall :)

Back
Topp