Vi er Hjemme.....

Dorothy_1

Gift med forumet
Tusek Takk for alle gratulasjonene.... [:D]
Nå har vi kommet hjem, Fra det var litt vondt og vannet begynnte og gå tok det ca 16 timer, Men selve fødselen tok sikkert ca 12 timer.... Alt gikk KJEMPE BRA.... Er helt overasket over hvor greit det var og føde... Gjør det glatt flere ganger.... [:D]
Har hatt litt problemer med og ha nok melk, Den kom først litt mere orntlig I dag, Såh han får litt tillegg I tillegg til Mors melka....
[:D][:D]

Velkommen hjem igjen!
Godt å høre at det faktisk finnes de som ikke synes fødselen er så vanskelig. Trenger det i disse dager.. [:D]

Da får du kose deg masse med Alexander gutten din [:)] 

Velkommen hjem[:D] Kjekt å hørre at fødselen gikk så bra[:D] Kan tenke meg at dere storkoser dere med lille guten nå[:D]

Lykke til med amming. Og velkommen tilbake!
Blir spennende å høre mer om fødselen senere, om du vil skrive mer om den da?
Er helt opphengt på fødsler for tiden (wonder why?).
Npk en gang, lykke til!

Så kjekt å høre at fødselen gikk greit! Fortell gjerne mer ... hint,hint.. sånn at vi andre kan bli litt beroliget [:)] 

Lykke til med ammingen og nyt dagene fremover [:)]

Heisann! Velkommen tilbake hit [:)] Godt å høre at fødselen gikk så greit. Musikk for mine ører...
Nå må dere kose dere masse masse med den lille! Grattis nok en gang!

Gratulerer masse og velkommen hjem. Er kjempe misnunnelig. Nordlendinger står han av vet du, håper det gjelder meg også.

KLÆM

Velkommen hjem... [:)]

Kjempe bra at fødselen gikk så bra... Kos deg masse med lillegutt nå..

KLem

Så bra dere har det fint!!
Lykke til,
og kos dere masse!

Godt og høre at alt gikk bra!
Og velkommen hjem[:D]

Velkommen hjem! Så godt høre solskinnshistorier!!

Amming kan ta litt tid noen ganger ja..bare være tålmodig og ikke stresse..har jeg lest er viktig[:D]

Klems

Velkommen hjem.. flott å høre at du har hatt en god fødsels opplevelse![:D]

velkommen hjem, og hit til oss!!
Kjekt at det finnes så gode fødselsopplevelser!! Trenger å høre det nå rett før![:D]
Håper du skriver mere om fødselen senere!!!

Så koselig å "se" deg her igjen, Dorothy! Og så flott at alt gikk greit! Det er godt å høre for en som fremdeles har det foran seg .. [:)] Gratulerer kjempemasse med lillegutten!!!!

Velkkomen hjem med prinsen.
Så fint at det gikk så greit.[:D]
Kos dere masse med nurket

Back
Topp