Vi er hjemme!!!

sånja

Gift med forumet
Hei alle sammen og takk for alle gratulasjoner!!!

Fødselen gikk kjempebra, fødselshistorie kommer senere.
Lillesøster er kjempesnill. Pupper, sover og bæsjer. Stort sett!! Vært litt våken på nettene, men ikke så gale...[:)]
Storesøster er stolt, liker å kikke på lillesøster, men bryr seg ikke så mye egentlig..
Storesøster hadde 39 i feber i kveld, så hun blir hjemme med oss i morgen og kanskje mer ut uka... God og rolig start for oss...[8D][&:]

Skal få lagt inn noen bilder også etterhvert!![;)]

så koselig å høre fra deg. Ikke fult så koselig med store jenta som er syk da.. Pappaen er vell hjemme å hjelper deg nå i begynnelsen håper jeg?

nåååååååh... koselig å høre fra deg!!

gleder meg til å høre enda mere og se flerer bilder[;)]

dere var mega flotte, spreke mamman og søte søte jenta[;)]

Vælkømmin hemmat! [:D]

Godt å høre at alt gikk greit, gleder meg til å se flere bilder av jentene dine! [:D]

God bedring til lille Anna! [:D]

ÅÅå... Der var dere hjemme [:)] Gratulerer nok en gang!
Håper storesøster er frisk som en fisk i morgen [:)]

Gleder meg til bilder og historie når den tid kommer[:)]

ORIGINAL: ..christine..

så koselig å høre fra deg. Ikke fult så koselig med store jenta som er syk da.. Pappaen er vell hjemme å hjelper deg nå i begynnelsen håper jeg?

Nei, det er jo typisk det da, men hun er som regel en TV-slave når hun er syk, så det skal vel gå bra. Pappan er hjemme også, det hjelper MYE!![;)] Spent på morgendagen...[8D]

Velkommen hjem!!![:D]

du har vært savnet faktisk! Det merkes at du har vært borte!!!! Gleder meg fryktelig mye til bilde og fortelling!

ORIGINAL: chrichri

nåååååååh... koselig å høre fra deg!!

gleder meg til å høre enda mere og se flerer bilder[;)]

dere var mega flotte, spreke mamman og søte søte jenta[;)]

Velkommen hjem!!!! Gleder meg til å høre fødselshistorien og se flere bilder [:)] Også er jeg så spent på hva lillesøster skal hete [;)]

ORIGINAL: tingeling1

Velkommen hjem!!!! Gleder meg til å høre fødselshistorien og se flere bilder [:)] Også er jeg så spent på hva lillesøster skal hete [;)]

[:)][:)]

Velkommen hjem! Høres ut som dere har det superkoselig (sånn rent bortsett fra den feberen, da)... Gleder meg til å se bilder, og til å høre navnet til lillesøster[:)]

Velkommen hjem! Jeg gleder meg også til bilder og fødselshistorie!!
Hva skal den lille hete da?[:)]

ORIGINAL: tingeling1

Jaaa!!! [:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Velkommen hjem!!![:D]

du har vært savnet faktisk! Det merkes at du har vært borte!!!! Gleder meg fryktelig mye til bilde og fortelling!

[;)]

Back
Topp