Vi er heldige :)

Mammsn

Glad i forumet
Septemberbarna 2019
Nå er det ikke lenge igjen til termin for noen av oss, men noen nærmere enn andre selvfølgelig :)
Og det er ganske naturlig at det blir en del klaging!
Vondt i bekkenet, nedpress, vekta, utblåsninger, hormoner osv osv :p
Jeg er der selv, å er kjempe klar for at babyen skal komme!!

Men jeg fikk meg en liten AHA-opplevelse idag på butikken, da jeg møtte en vennine og søsteren hennes!
Denne søsteren er ei jente med samboer, hus, hund og har alt mann trenger.
Bortsett fra det dem ikke får til, barn!
De har prøvd alt i maaaange år, og det går bare ikke :/

Og så sier dem til meg: Oij, du er jo skikkelig gravid nå!! Uff ja, svarer jeg - som allerede er sliten av handleturen!
Og etterpå får jeg såååå dårlig samvittighet :(
Hun kunne nok drept for å være i min situasjon, å få være gravid!!
Det mest magiske på jord <3

Selv ble jeg gravid på 2.forsøk, hadde ingen plager frem til uke 21, da reduserte jeg jobbingen med 1 dag i uken, og ble kvitt plagene igjen.
Ja jeg er sliten på dagene nå, og ikke sover jeg pga. oppstøt og rastløseben. Og ikke minst har jeg så nedpress at jeg er sikker på at hodet er på tur ut :p

Men vet dere hva? Jeg er kjempe heldig som har muligheten til å bli gravid :)
Og det kommer til å bli lite klaging fra meg fremover, i hvert fall til riene starter :D
 
God påminner! :) Jeg gikk igjennom tre spontanaborter før spira ble sittende, og jeg er superglad for å være 34 uker på vei. Men jeg er også glad for at jeg begynner å bli litt lei, for jeg har kost meg sånn med å endelig være gravid at jeg helt har glemt å glede meg til jeg får barn. :p Nå som kroppen er sliten kommer tankene på barnet helt naturlig, og det føles bra. Aldri så galt... :)
 
Det var en fin ting å skrive nå! Hver og en av oss treng nok en slik liten påminnelse en gang i blant! :)
 
Eneste grunnen til at jeg klager er mest fordi jeg har så lyst til å få barnet mitt, se henne og bli kjent med henne. Syns hun har vært i magen lenge nok, og jeg skulle gjerne født i går. Hjelper vel ikke at jeg er utålmodig fra før av da, ALT bør helst skje fortest mulig til meg.

Men så klart, vi er heldige. Jeg føler meg egentlig ekstra heldig, gikk på p-piller og hadde ikke engang tenkt på barn enda. Har heller ikke hatt noen spontanaborter, så at første spiren satt som en skudd er jeg evig takknemmlig for. Kjenner allerede at jeg elsker henne mer enn noe annet i hele verden, det er barnet mitt, jeg skal bli mamma og det er helt fantastisk <3
 
Kloke ord :) glemmer fort andres problemer, og tenker mye på egne plager.
Så var en fin påminnelse nå i de siste ukene, og skal heretter slutte og klage, og nyte
de siste ukene og plagene mine med ett smil :)
Vi har vært heldige alle sammen :)
 
God påminner! :) Jeg gikk igjennom tre spontanaborter før spira ble sittende, og jeg er superglad for å være 34 uker på vei. Men jeg er også glad for at jeg begynner å bli litt lei, for jeg har kost meg sånn med å endelig være gravid at jeg helt har glemt å glede meg til jeg får barn. :p Nå som kroppen er sliten kommer tankene på barnet helt naturlig, og det føles bra. Aldri så galt... :)


Hihi!
Slik hadde jeg også det rundt uke 30 :p
Plutselig slo det meg at Oij, nå skal jeg føde snart, og jeg skal få et barn :D
 
Ja vi er kjempe heldige!! ;)
Det var litt ekkelt at det var slik jeg skulle få opp øynene, men gla jeg fikk dem opp :p

Tenk at snart er vi mødre!! Noen for første gang og noen fleregangs <3 Det er fantastisk det :D
Selv om vi er slitne og lei! :)
 
Et godt innlegg, og man trenger en slik påminnelse iblant! Selv prøvde vi en god stund før jeg ble gravid. Jeg måtte gjennom behandling for å få eggløsning, og var nærmest innstilt på at vi måtte gjennom prøverør. Slik ble det heldigvis ikke. Selv tar jeg meg selv i å klage over bekkenløsning iblant, men alle disse plagene er jammen meg så verdt det når vi vet hva som venter oss. Nå er jeg i uke 34, og utrolig takknemlig for mirakelet i magen.
Vi er utrolig heldige, damer!
 
Back
Topp