Vi er HELDIGE!!

*AnjaElise*

Glad i forumet
Ei venninde av meg fikk en datter for ca 2 uker siden, og de var overlykkelige!
Men det fikk en brå slutt for de.. Stakkars lille prinsessa har en hjertefeil som ikke kan oppereres![:(]
De har fått hun med seg hjem, så hun kan dø der og ikke på sykehuset..
Kan ikke tenke meg hvordan det er for de engang.
De gir hun alt mellom 2 dagerbog 2 mnd, MEN hun har heldigvis ikke noe vondt..
Var i "dåpen" hennes i går, og hun er så vakker, og ser ikke syk ut i det hele tatt.. NYDELIG rett og slett..[:)]

Så jeg tenker bare hvor heldige vi alle er som har friske og herlige barn..
Jeg har tatt det litt "for gitt" å få friske barn, men det er jo ingen selvfølge!

Så takk gud for våres herlige barn damer[:D]
Michelle & Mathias

Vet ikke helt hva jeg skulle få ut av dette.. Men kanskje fler som har tenkt som meg at det er en selvfølge at de kommer ut friske.. HELDIGE er vi![:)]
Gråter for mamma'n og pappa'n hennes, og all familie rundt!

Så hjerteskjærende....[:(]
Ingen selvfølge å få friske barn, nei![&o]

Tobias & Casper

ORIGINAL: RonjaR

Så hjerteskjærende....[:(]
Ingen selvfølge å få friske barn, nei![&o]

Kevin Renè

Huff, får så vondt i hjertet når jeg leser om sånne vonde ting,å ihvertfall når det er barn innvolvert[:(]

Har tårer i øynene å sitter her å tenker hvor heldig jeg er som har lille perfekte Maya min

Huff vi må ta vare på hverandre og sette pris på tiden vi har sammen.

Uff, nå fikk jeg en klump i halsen! Så ufattelig trist det må være, tørr ikke tenke tanken engang.

Jennie

Så utrolig urettferdig!![:(] hjerteskjærende.

Kan skrive under på at det ikke er noen selvfølge å få friske barn..

Mine tanker går til den lille familien....[:(]

Uff, tårene kom nå ja...[:(][:(][:(]
Ser bort på jenta mi som sover og koser seg og tenker JA, vi er så HELDIGE!!!

Så skjørt livet er!
Kan ikke tenke meg hvordan det ville vært å miste et barn!! Jeg er glad Eda min er frisk og rask!!

Helt ufattelig.. Fikk nettopp mld om at nå hadde hun sovnet stille inn i mammas armer, med pappa og søsken rundt seg[:(]

Lille Vakre Engel

ORIGINAL: KuleMageIgjen

Så utrolig urettferdig!![:(] hjerteskjærende.

Kan skrive under på at det ikke er noen selvfølge å få friske barn..

Mine tanker går til den lille familien....[:(]

[:(]

ORIGINAL: *AnjaElise*

Helt ufattelig.. Fikk nettopp mld om at nå hadde hun sovnet stille inn i mammas armer, med pappa og søsken rundt seg[:(]

Lille Vakre Engel

Så trist.... Hvil i fred lille engel.......

Herregud så ufatelig trist kan ikke forestille meg hvordan de har det.. Takk for mine friske barn
Adrian, Julian Leander, Carmen Linnèa

ORIGINAL: KuleMageIgjen

ORIGINAL: *AnjaElise*

Lille Vakre Engel

Så trist.... Hvil i fred lille engel.......

Å nei så forferdelig.. hårene reiser seg på kroppen min, stakkars familie.. Hvil i fred lille englebaby må du få det vakkert i paradiset [:(]

[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Forferdelig at sikt skal skje!
Tenker på de som har mistet sin søster og datter!

Sofie og Julie

Blir nesten kvalm av å lese sånn.. Ikke fordi det er ekkelt eller noe, men fordi jeg er så livredd for at noe skal skje med min lille!

Sender drøssevis av varme tanker til foreldrene til den lille jenta![:(]

Hvil i fred lille engel[:(]

Nei nei nei [:(][:(][:(]

Får like vondt inni meg hver gang jeg leser om noen som mister sine små skatter..
Alle mine tanker går til familien og de etterlatte [:(]
Ta vare på foreldrene og slå ring om dem. De har en ufattelig tøff tid foran seg..[:(]

Håper de får tatt masse bilder av jenta si og fot / håndavtrykk , det betyr så ufattelig mye
med disse minnene.

Sov søtt lille venn her tennes lys..

Så utrolig trist, fikk tårer i øynene og klump i halsen.[:(]
vi har selv en hjertesyk gutt, føler vi har vært veldig heldige at alt har gått så bra som det har gjort.

Hvil i fred, lille engel. Sender mange tanker til foreldrene til den lille jenta[:(]

ORIGINAL: siljepia

Så utrolig trist, fikk tårer i øynene og klump i halsen.[:(]
vi har selv en hjertesyk gutt, føler vi har vært veldig heldige at alt har gått så bra som det har gjort.

Hvil i fred, lille engel. Sender mange tanker til foreldrene til den lille jenta[:(]

Veldig bra det har gått bra med gutten deres[:D] Heldige dere..

Men er vel bare ikke meningen at alle skal bli her.. Men uansett har hun det bra der hun er nå, og leker nok med alle de andre engle barna[:)]

Back
Topp