Vi er blitt noen særinger..

Ja, ser den :p Er ikke lenge siden jeg lukta det faktisk, når jeg tenker meg om! Husker ikke hvor, men det var ute et sted, midt på lyse dagen :p
 
Kanskje det var ei plante? I førde var det ei meter stor plante som voks på busstasjonen, uten at nokon kobla det før den blei så stor :p då var det ein som jobba der som plutselig såg litt betre etter.. då syntes eg det var fælt, med tanke på unger osv, men har lært på weeds at dei må ha spesiallys så det var kanskje ikkje så farlig likevel :)
 
Dere får ta dere en tur til Amsterdam. Lukta overalt der. Vi bodde på en hippiecamp der det var lov å røyke også, så sønnen min vet også hvordan det lukter. Håper han aldri begynner å tulle med det altså...
 
Merker jeg er ganske sær i forhold til naboer jeg også.
 
Jeg er også veldig sær når det kommer til naboer. Har klagd på 2 naboer tidligere og begge flyttet. I helgen var det ny en som flyttet inn, kjempe hyggelig mann nærme 40åra og så langt er jwg fornøyd =)
 
vi har sånne fasadenaboer ;) Har satt opp dissestativ og leikane til jenta på andre sida av vegen, -kan jo ikkje ha rot på tomta si :p hoho:p Det ser seriøst ALLTID strøkent ut utanfor huset deira, og når dei hadde kjøpt ny bil begynte dei plutselig å parkere begge bilane rett utanfor garasjeporten :p Men det er jo ikkje så imponerande når dei solgte den etter eit år :p hehe:p

Krica: Nei, det tviler eg på :) Om han er borti det, så tipper eg han holder seg til å prøve :) Det er det dei fleste med sunn fornuft gjer :) Det beste er jo å aldri prøve naturlegvis :) Og eg har ikkje lyst til amsterdam, nettopp på grunn av det det forbindast med! :p Eg veit det er sååå mangen andre ting å gjere i Amsterdam, men eg berre tenker med grøss dei rykta som eventuelt kunne komt her i bygda!
 
Ho ho ho.. Sant? Bryr folk seg så mye om hva man gjør i bygda di. Huff det hadde jeg ikke klart. :confused:
Amsterdam var en kjempefin by og forbinder det egentlig ikke så mye til hasj. ;)
 
Ho ho ho.. Sant? Bryr folk seg så mye om hva man gjør i bygda di. Huff det hadde jeg ikke klart. :confused:
Amsterdam var en kjempefin by og forbinder det egentlig ikke så mye til hasj. ;)
Her gjer dei det :)

Folk er så pyser!! Idrettsbarnehagen som starta i høst var veldig mange imot. Hørte berre navnet idrettsbarnehage, og lukka øyra for at det var ein navn på ein barnehage, og at fokuset er aktivitet og sunt kosthold.. ! Forandring kan jo ikkje vere til det betre, forandring er skummelt :p
 
Jeg koste meg glugg i Amsterdam i mine yngre dager :) Var på både én og to coffeshops! Som sorciere skriver, så får man bare håpe de har fått med seg nok sunn fornuft til at de holder seg til å spise en muffin på ferie :p Haha. Når det er sagt, så får man ikke lenger kjøpe hasj uten nederlandsk pass ;) Det er jo betryggende om de en dag tar turen! :p
 
Jeg koste meg glugg i Amsterdam i mine yngre dager :) Var på både én og to coffeshops! Som sorciere skriver, så får man bare håpe de har fått med seg nok sunn fornuft til at de holder seg til å spise en muffin på ferie :p Haha. Når det er sagt, så får man ikke lenger kjøpe hasj uten nederlandsk pass ;) Det er jo betryggende om de en dag tar turen! :p
Men dei vurdere å endre reglane igjen, fordi mangen reagerte sånn :p redd for å tape turister :p
 
Lurt :p Sikker mange som ble sinte :p
 
Okei, nå er det dere som er sær! ;)
 
Hææ? Jeg henger ikke med :p
 
Back
Topp