Vi er blitt noen særinger..

lillerypa

Forumet er livet
Jeg og mannen leier en leilighet i ett hus, har en leilighet over oss også, men den han som har bodd der har kanskje brukt leiligheten en natt i mnd. Vi har jo derfor blitt vant til å være alene og har tatt oss godt til rette :p Nå har leiligheten blitt utleid til ett par, de holder på å flytte inn nå, og jeg irriterer meg allerede :p
I tillegg går trappen deres forbi soveromsvinduet vårt, og de har en liten bjeffehund.. Blæh :p

Hadde dette vært for 2 år siden når vi var vant til å bo rundt andre folk hadde jeg ikke brydd meg i det hele tatt, men nå er vi blitt de særingene :p
 
Dunker dere med kosten og sånn også? ;) Haha
 
Nei, ikke enda ;)

Men vi sitter her å baksnakkes bråket deres :p Og jeg bitcher om at hvis de bråker i trappen så kommer jeg til å si ifra osv osv :p
 
Haha ;) Jeg bodde i blokk i nesten 4 år, og ble avhengig av å høre "levelyder" rundt meg. Spesielt med en mann som jobber borte flere uker i slengen! Heldigvis er det mange naboer med barn her som vi har flytta, så det blir ikke for stille ;)
 
Sånn var jeg før :p Men nå vil jeg helst at vi skal være for oss selv! ;) Syns spesielt det er litt ubehagelig at de passerer soveromsvinduet på kloss hold hver gang de skal inn eller ut :p
 
Bitcher om nabiene rett som det er vi. Bor i blokk. Akkurat nå irriterer jeg meg over hun under som røyker på balkongen. Kommer røyklukt inn på soverommet til storebror hvis vinduet er oppe. Blææ. Gruer meg litt til sommeren og varmen. Ikke koselug å sitte på balkongen sin hvis en blir gasset i hjel heller. :(
 
Æsj, det er ikke noe koselig nei!

Ikke for det, jeg var ikke noe bedre selv når jeg bodde i blokk! Naboene lukka ofte soveromsvinduet når jeg satt ute å røkte, og hvis de skulle ha sex :p
 
Hahaha ;) naturleg å bli "sær" når dokke er bortskjemte med å vere aleine ;)

Men kven veit, kanskje dokke blir gode venner?;P
 
De som bor i første på andre siden til oss røyker hasj. Ofte at det lukter litt rart i gangen. :confused:
 
Hadde jo vært kjekt med venner så nært da :D

Æsj, takler ikke hasjlukt, så der hadde grensa gått for meg! Hadde klaga til lederen for borettslaget eller noe..
 
Hadde jo vært kjekt med venner så nært da :D

Æsj, takler ikke hasjlukt, så der hadde grensa gått for meg! Hadde klaga til lederen for borettslaget eller noe..
Vi flyttet inn i oktober. Vurderer å klage ja, men hva skal de gjøre med det. Har jo ikke noe bevis...
 
Nei, det er sant.. Men kanskje noen andre også har klagd på det, hvertfall hvis det er noe som skjer "ofte"..
 
Væpna politi som sparker ned døra og legger naboen i bakken! BAM :D
 
Synes hasj lukter godt jeg :p Fnis
 
JA! Så får dere litt action i blokka med på kjøpet ;)
 
Begynner å bli en del år siden for min del også :p
Men minnene om at det lukta godt stemmer nok. Men eg har aldri kunna skille lukta utifra mengden, på jobb feks har vakten valsa rundt på verandaen på jakt etter synderen, uten at eg merker lukta enda eg veit om den på ein måte :p men har skjedd at dei har tatt feil.. ein gong var det ein superriking frå tyskland som røyka vaniljetobakk :)
 
Back
Topp