Vi bygger hus:)

malønna

Glad i forumet
I dag klokka halv 5 skal vi ut på tomta og snakke med byggmesteren. finne ut hvilken vei huset skal stå,og diskuterer forskjellige ting som skal i huset. Blir spennende[:D]
Hvis alt går eter planen så beggynner de å grave etter påske og vi kan flytte inn alerede i i August...
Skal prøve å få tatt bilder etterhvert å lagt ut.

Hei!

Har sagt det før, men gratulerer :) Fant dere ut av hvor huset skulle stå på tomta da? [:)] og er du i full gang med å planlegge hele huset fra topp til tå? [;)]

Ja nå er det bestemt. Har forandra på et par ting på huset også. Skal i møte med elektriker om ikke alt for lenge... Skal også søke om å få ha leilighet i kjelleren. Hvis vi ikke får det,så får kjellleren bare stå uinredet så lenge[:D]

Maksimalt misunnelig, og maks gratulerer!! Det må jo være utrolig artig[:D][:D]

ORIGINAL: Hege79

Så gøy!
Heldige alle dere som bygger nytt![:)]

ORIGINAL: Nøstemamsen

Så gøy , gratulerer ! Det er så kjekt med nytt hus du har mye å glede deg til [;)][;)]

da vet jeg hvilket hus jeg skal overtale darlingen til å kjøpe... [8D]

gidder dere sette ned prisantydningen litt eller.. så vi får en sånn bekjentskapspris? [:D]

Hvilket hus skal dere bygge??

Beklager,men gjelda skal bort så vi må få en bra pris,men du må bare kjøpe. Vet at Mizzie gjerne vil ha en ny nabo med samme navn[:D]

Tusen takk alle sammen..
Huset har byggmesteren fått tegna spesielt for akkurat det feltet. er 3 hus som blir like. Så det er ikke fra en katalog. Vi har gjort noen forandringer på det,så skal få nye hustegninger. Når vi får de så skal jeg vise dere.

hei så moro med hus.
vi skal bygge vi også... sinnsykt fort dere blir ferdig.regner med et år vi... håper også at vi kommer i gang etter påske en gang. vi kunne jo delt litt erfaringer kanskje... hehe
kos deg med husplanene

ORIGINAL: malønna

Beklager,men gjelda skal bort så vi må få en bra pris,men du må bare kjøpe. Vet at Mizzie gjerne vil ha en ny nabo med samme navn[:D]

Vel.. nå har jo ikke de tenkt å bli boende der for alltid heller så.. jeg får heller finne meg en milliardvilla her i krsand [8D]

Her er et bilde av huset vi skal bygge. klarer ikke å få det større,men skal prøve:)

Fasaden på huset. Utstikket på bildet øverst til høyre skal vekk,og så flyttes verandaen til veggen under kvisten(bilde øverst til venstre) På kvisten kommer det også en balkong.

På toalett i halen blir det en liten dusj,vegg i vegg er vaskerommet med egen inngang. Der hvor sofaen er tegna inn i stua kommer det dobble dører ut til verandaen. veggen ved sofaen skal flyttes lenger til venstre så stua blir litt større.Rommet skal bli kontor/gjesterom.

Her er loftsstua. Rommet nederst til høyre blir mathias sitt,mathilde får det til venstre og vi får det øverst til venstre. Døra på boden skal flyttes inn på vårt rom slik at vi kan bruke det som gardeobeskap. badet med badekar er øverst til høyre.

Håper at dere får et lite inntrykk av hvordan det blir. Klarer ikke å få bildene større[:@]

så flott ut det der

må være herlig med helt nytt hus ...[8|]

Det kommer til å bli kjempe bra! Så veldig fint ut på tegningen, skikkelig drømmehus[:)]

Her er en liten oppdatering fra hus prosjektet vårt. Planen var at de skulle begynne å grave etter påske,men pga snø måtte de bruke 2 dager på å måke.

Her er det tomta stikki ut. Kan så vidt se båndene hvor huset skal stå.

Her er Mathias spent på hvor huset skal stå. Huset til naboen i bakgrunnen

Et rotete bilde av tomta, Det store treet er nå felt og de har beggynt å grave

Endelig begynner det å ligne på et hus. Har gått litt sent,men nå er de kommet igang.

Slik så det ut Mandag 19mai,kjelleren klar til å legge gulv og begynne på reisverket.

Og slik så det ut i dag:)

Dette skal bli hallen,med trapp nedd i kjelleren og opp til 2 etasje.

Back
Topp