Janetz
Elsker forumet
Er det verste jeg har hørt... trodde den skulle være for barn og ungdomNei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det verste jeg har hørt... trodde den skulle være for barn og ungdomNei.
Man klarer ikke å kontrollerere så mange tusen menneskerEr det verste jeg har hørt... trodde den skulle være for barn og ungdomhva med vakthold??
Er det verste jeg har hørt... trodde den skulle være for barn og ungdomhva med vakthold??
Kaos og masse drita tenåringer.
Hehe har aldri vært der selv, du har vel rett mtp mengden folk, men når det blir noe man legger virkelig merke til mener jeg vaktholdet burde trappes opp....Man klarer ikke å kontrollerere så mange tusen mennesker
At tenåringer drikker er jo ikke noe nytt![]()
Joda, når jeg las tenåringer tenkte jeg helt ned i 13-årsalderenMen ungdom drikker jo? Vakthold kan ikke passe på 20 000 stk, det er det foreldrene som må.
Vaktholdet er veldig bra, mer enn bra nok. At de ikke sluser inn og tar alkotester av over 10.000 mennesker er helt greit, foreldrene har ett ansvar her. Ikke den som arrangerer synes jegHehe har aldri vært der selv, du har vel rett mtp mengden folk, men når det blir noe man legger virkelig merke til mener jeg vaktholdet burde trappes opp....
Enig i denVaktholdet er veldig bra, mer enn bra nok. At de ikke sluser inn og tar alkotester av over 10.000 mennesker er helt greit, foreldrene har ett ansvar her. Ikke den som arrangerer synes jeg![]()