Vg-lista

Er det verste jeg har hørt... trodde den skulle være for barn og ungdom :( hva med vakthold??

Men ungdom drikker jo? Vakthold kan ikke passe på 20 000 stk, det er det foreldrene som må.

Kaos og masse drita tenåringer.

Det er ikke min erfaring fra Oslo iallfall, har vært der flere ganger med og uten barn. Ja det er mye mennesker, men har alltid stått litt bakerst og bare hørt på, aldri tenkt over at det var masse fulle ungdommer heller.

Sent from my iPhone using BV Forum

Man klarer ikke å kontrollerere så mange tusen mennesker :)
At tenåringer drikker er jo ikke noe nytt :)
Hehe har aldri vært der selv, du har vel rett mtp mengden folk, men når det blir noe man legger virkelig merke til mener jeg vaktholdet burde trappes opp....

Hehe har aldri vært der selv, du har vel rett mtp mengden folk, men når det blir noe man legger virkelig merke til mener jeg vaktholdet burde trappes opp....
Vaktholdet er veldig bra, mer enn bra nok. At de ikke sluser inn og tar alkotester av over 10.000 mennesker er helt greit, foreldrene har ett ansvar her. Ikke den som arrangerer synes jeg :)

Vaktholdet er veldig bra, mer enn bra nok. At de ikke sluser inn og tar alkotester av over 10.000 mennesker er helt greit, foreldrene har ett ansvar her. Ikke den som arrangerer synes jeg :)
Enig i den ;) Virket på meg som det var i overkant med flatfyll, men høres ut som jeg har tolket feil :)

Back
Topp