Vg-lista

Kengu

Forumet er livet
VIP
Noen som har vært der?
Hvordan er det å med barn dit?
Kaos eller er det greit der?

Jeg var der i min ungdom :) hadde med kusinen min for 3 år siden, da var hun 12. Vi stod ganske langt bak inne på konsertområdet. Tenåringsjenter på konsert, kan bli mye dytting for å komme nærmere scenen :p

Det er mange år siden jeg var der. Men det gikk greit å stå i rådhustrappa, blir mest å se på storsjermene da. Da får man hvertfall med seg stemninga.

Måtte sjekke hvilke artister som kom i år. Har ikke hørt om halvparten av de :o

He he har vel hørt om Marcus og Martinus?
Freddy kalas?
Joda har hørt om Marcus og Martinius ;) så gammal er jeg ikke :p
Freddy who?

Har forresten hørt om Alan Walker da :D har en sang på spotify list med han :D

Freddy kalas er ho kjempekul. Samme med Katastrofe og Innertier. Skal på konsert med dem neste helg på Hallingmarken. Gleder oss. Så dem på Hamar for noen helger siden

Er det ikke Freddy kalas som har pinne for landet, jovial, og prøvde seg på mgp med en eller annen sang om "that feeling" eller noe i den duren? :p vi fikk pinne for landet da vi var på allsang på grensen i fjor sommer ;)

Kaos og masse drita tenåringer.

Jeg var der med min tante en gang i tiden på festplassen i Bergen. JEG syns ikke det var stress. :P Din er jo så stor at det vil nok gå veldig bra.

Last edited:
Jeg hadde ikke hatt noe problem med å hatt med skolebarn:)

Det er kaos, men morsomt kaos da:)
Trenger ikke å stå opp på scenen!og jeg har hørt om alle som kommer, de er jo "kjente" artister her i Norge ;)

Back
Topp