Vevsprøve..

Lille Mille

Gift med forumet
Noen som har tatt vevsprøve av livmorhalsen pga celleforandringer? Er det skummelt/farlig? [X(]

Ingen? Er det så unormalt? [8|]

nei, men skulle gjerne ha gjort d etter 3år med 6 positive tester på celleprøvene!! hva skal til for at de ikke bare sier "kom tilbake om 6mnd"??

Takk for svar [;)] Tok det lang tid å få svar på prøva?

ORIGINAL: Niceday

nei, men skulle gjerne ha gjort d etter 3år med 6 positive tester på celleprøvene!! hva skal til for at de ikke bare sier "kom tilbake om 6mnd"??

Jeg har hatt celleendringer i 2 år, og nå har legen sendt meg videre for å undersøke nærmere... gruer meg skikkelig [:(]

ORIGINAL: Lille Mille

Jeg har hatt celleendringer i 2 år, og nå har legen sendt meg videre for å undersøke nærmere... gruer meg skikkelig [:(]
fåt ta d opp me legen neste gang da...

Det er forskjellige grader av celleforandringer[;)] Så lenge du ikke har mer enn 2 så følger de bare med på det[:)] Er jo bedre det egentlig enn om du må koniseres[:)][:)]

HI: Ja jeg har tatt det og blitt konisert. Er ikke behagelig men gikk veldig bra. Det er viktig å slappe godt av. Du får bedøvelse[:)] Fikk vel svar etter 4 uker mener jeg... usikker[8D]

Back
Topp