Vettskremt...

Lille-My

Glad i forumet
Skal til doktoren med en føflekk av alle ting i dag. En ralativt stor en som kom plutselig i hodebunnen for ca to år siden. Har ikkje turd og gå fordi jeg var så redd at det skulle være noe kreft i den. Men nå må jeg altså krype til korset og komme meg avgårde... for to år siden farget jeg håret mitt brunt. Det viste seg at jeg ikkje tålte mørk hårfarge. Og jeg TROR at flekken kanskje har kommet etter dette... noen som har opplevd noe lignende?

Men siden jeg ikkje er helt sikker på om den kom av det, eller er en føflekk tror jeg at jeg vil ha den fjernet alikavell... Da slipper jeg og tenke mere på det!!! uff, er sikkert guffent...

MathiasOgMamma skrev:
Har ikke noen erfaring. Men ønsker lykke til og krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig.

Står den ut? Vokser det hår på den? Klør den? Hvordan er fargen? Mamma har hatt hudkreft i føflekk og sier at hvis den er helt flat så er den mest sannsynlig frisk, om det vokser hår på den er det et godt tegn, om den klør kan det være et dårlig tegn og om fargen er litt rødaktig kan det være et dårlig tegn. Om jeg ikke husker heeelt feil

Det går helt sikkert bra i dag! Vanligvis er det ingenting å bekymre seg for :)

Jeg har noe som jeg trodde var en føflekk i hodebunnen. Oppdaget den plutselig for mange år siden og har "glemt" å spørre legen. Den var rødlig og stod litt ut. Legen så kjapt på den og konstaterte med en gang at det var en fettkul, ingen føflekk. Helt ufarlig :) Så det KAN jo faktisk være noe sånt du har, som har blitt misfarget, bare?

Masse lykke til i dag, husk å ikke ta sorgene på forskudd :)

Høres litt ut som det egentlig... Men nå får vi se... Drar avgårde nå!

Heldigvis var den helt ufarlig :) og grunnen til at den var litt hvit i midten var at jeg vistnok danner antistoffer mot den, så mest sannsynlig ville hele føflekken forsvinne av seg selv... (Utrolig rart) har aldri hørt om det før... Men jammen var det godt at den ikkje var farlig ;)

så bra! men jeg hadde tatt den vekk uansett jeg.  det kan du velge selv.
men det er bare meg.

Back
Topp