Vettskremt voksen og gravid...

Hei! Jeg er også 41 år, mamma til en jente på 21 og en jente på 12 fra før.... Jeg kjente meg "rar" og tok en test for to dager siden (4 dager før forventet mens) den var positiv:-) kjenner jeg gleder meg, men etter at jeg googlet opp 41 og gravid ble jeg vettskremt da det står mye om spontanabort osv:-(
Jeg har litt mensenfølelse, så jeg var redd i hele går for at den skal komme.... Uansett, gratulerer så mye til deg!!! Ønsker deg all lykke med graviditeten:-)

Hei! Jeg er også 41 år, mamma til en jente på 21 og en jente på 12 fra før.... Jeg kjente meg "rar" og tok en test for to dager siden (4 dager før forventet mens) den var positiv:) kjenner jeg gleder meg, men etter at jeg googlet opp 41 og gravid ble jeg vettskremt da det står mye om spontanabort osv:-(
Jeg har litt mensenfølelse, så jeg var redd i hele går for at den skal komme.... Uansett, gratulerer så mye til deg!!! Ønsker deg all lykke med graviditeten:)
Så hyggelig, håper inderlig vi begge klarer å beholde nurkene våre... Jeg holder meg laaaaangt unna skremselspropagandaen... Er nervøs nok av meg selv.... Tror nok det blir bedre til uka når jeg skal til legen min å så lenge tiden går uten å blø... Tar en dag av gangen men kjenner jeg forventer blødning hver gang jeg går på do ( Noe jeg gjør nesten hver time) jeg krysser fingrene for oss :)

Gratulerer så mye! :) Du må ikke tenke at legen kommer til å le av deg. Hvis det er bedre kan du eventuelt ringe til helsestasjonen å få time hos jordmor. Jeg vil uansett anbefale at du tat kontakt med legen din slik at du får god oppfølging tidlig. :)

Mener det er en del her inne som er rundt 40, og tilsammen på BV er det mange fler.

Alder spiller ingen rolle. Du er hjertlig velkommen! :D Denne spiren skal sitte helt til termin, og det blir kjempekoselig å følge deg videre. ❤️

Hei! Jeg er også 41 år, mamma til en jente på 21 og en jente på 12 fra før.... Jeg kjente meg "rar" og tok en test for to dager siden (4 dager før forventet mens) den var positiv:) kjenner jeg gleder meg, men etter at jeg googlet opp 41 og gravid ble jeg vettskremt da det står mye om spontanabort osv:-(
Jeg har litt mensenfølelse, så jeg var redd i hele går for at den skal komme.... Uansett, gratulerer så mye til deg!!! Ønsker deg all lykke med graviditeten:)
Så hyggelig at vi er flere her på samme alder.Krysser fingrene for at det går fint med spirene våre :)

Ja det er morro... Men det som er ennå sprøere er at jeg har termin samme dag som når jeg fikk min sønn for da 24 år siden.... Kan ikke huske jeg var like tussete i hue da som nå...... :) Det er ifølge terminkalkulatoren da, får se om legen sier det samme..... Men et spørsmål, hvor lenge bør jeg vente med å si noe med tanke på alderen min og sannsynligheten for at det går galt?? Kjenner jeg nesten sprekker snart... Hva tenker dere om det?? er bare mannen min som vet det nå....

Ja det er morro... Men det som er ennå sprøere er at jeg har termin samme dag som når jeg fikk min sønn for da 24 år siden.... Kan ikke huske jeg var like tussete i hue da som nå...... :) Det er ifølge terminkalkulatoren da, får se om legen sier det samme..... Men et spørsmål, hvor lenge bør jeg vente med å si noe med tanke på alderen min og sannsynligheten for at det går galt?? Kjenner jeg nesten sprekker snart... Hva tenker dere om det?? er bare mannen min som vet det nå....
Jeg har sagt det til nærmeste famlie og ett par venniner,resten for nok vite det etter jeg har fått resultatet på Duotesten i ca uke 12-13

Tok en test nå fra clearblue med uke indikator for å sjokkere gubben litt.... den sier ikke gravid, det er pokkern meg ikke mulig???

Uff da! Prøv a ta det med ro og prøv å ikke bekymre deg, så tar du en ny test om et par dager.... Krysser fingrene for deg:-) <3

Tok en test nå fra clearblue med uke indikator for å sjokkere gubben litt.... den sier ikke gravid, det er pokkern meg ikke mulig???
Tror jeg ville tatt en Hcg test hos legen der får du ett sikkert svar. Krysser fingrene for at alt er bra med spiren.

Velkommen!
Blir 30 år og gravid for 2 gang.
Har ei schnuppe på snart 2 og en bonussønn på 8 :)
Stas med nye spirer!!

Gratulerer og velkommen hit :)

Gratulerer så mye og velkommen ❤️ Krysser fingrene for at hcg bare tuller litt, og at cb digital snart viser positiv den også :) Ulikt hvor sensitive de ulike testene er har jeg forstått etterhvert. Gleder meg til å bli bedre kjent :)

Velkommen ska du være :D gratulere så mye med liten spire i magen.. lykke til:)

Back
Topp