Vettskremt voksen og gravid...

frk.lucky

Andre møte med forumet
Hei dere, ser i forumet deres at det er mange unge flotte jenter/ damer som er gravide... Jeg er ei på 41 so er gravid i uke 6 eller 7 ellerno :9 Kalkulatoren sier jeg har termin 1 September.... Jeg har en sønn på 23 år som jeg fikk når jeg var 17... Var hyggelig å se han vokse opp, har hatt 8 spontanaborter siden den gang, men sitter nå her da nok en gang, nygift og kvalm.... Tør ikke engang å dra til legen for jeg er redd han ler av meg ( Gamla er smelt på tjukka) Å håper i det lengste alt går bra så lenge jeg gjør som jeg alltid gjør å ikke blir hysterisk med noe... Men dette er det lengste jeg har gått uten å blø så det er vel muligens et aldri så lite håp om at jeg kan få dette til.... Desutten har jeg lyst på sånn fin datogreie dere andre har ang uke og dato, kjempe søte :)

Hei og velkommen :) her inne kan du være trygg på at vi er velkommen uansett alder :) Trykk på en av våre, så kommer du direkte inn på siden der du kan lage din egen. Administrator har i et innlegg lagt ut hvordan du får den på din side :) Jeg er ikke så god på å forklare ;)

Hei dere, ser i forumet deres at det er mange unge flotte jenter/ damer som er gravide... Jeg er ei på 41 so er gravid i uke 6 eller 7 ellerno :9 Kalkulatoren sier jeg har termin 1 September.... Jeg har en sønn på 23 år som jeg fikk når jeg var 17... Var hyggelig å se han vokse opp, har hatt 8 spontanaborter siden den gang, men sitter nå her da nok en gang, nygift og kvalm.... Tør ikke engang å dra til legen for jeg er redd han ler av meg ( Gamla er smelt på tjukka) Å håper i det lengste alt går bra så lenge jeg gjør som jeg alltid gjør å ikke blir hysterisk med noe... Men dette er det lengste jeg har gått uten å blø så det er vel muligens et aldri så lite håp om at jeg kan få dette til.... Desutten har jeg lyst på sånn fin datogreie dere andre har ang uke og dato, kjempe søte :)

Gratulerer så mye, og for en spennende tid vi har i vente! :) Det er da flere som blir gravide i 40-årene! Har selv ei kusine som fikk første barnet sitt i en alder av 42 år etter å ha prøvd i mange år. Hun er for øvrig ei alle tiders mor :) Ser også mange karierekvinner her i byen som får barn i slutten av 30/ begynnelsen av 40-årene. Synes du skal prøve å legge vekk tanker rundt hva andre kanskje kan tenke. Masse lykke til videre! :)

Gratulerer så mye :happy: Tror det er minst 2 andre i septemberforumet som har fylt 40, så du er ikke alene. Vi kan uansett alle dele erfaringer og det er spennende for oss alle og følge med på utviklingen til spira i magen vår :Heartred

Alle aldre er velkomne i gruppa!

Tusen takk for det :) Ja jeg håper jo :) Også begynner jeg jo for pokker å grine av hyggelige svar også, er det flere som er helt uttafor om dagen, kan ikke høre noe hyggelig, se en søt kattunge eller annet søtt før tårene spruter... Veldig uvanlig for meg å være altså.... Igjen, takk for svar :)

Åå gratulerer! 8 spontanaborter hørtes tøft ut! Jeg ville ikke vært så redd for at legen skal le av deg :p Du har selvfølgelig like mye rett og grunn til å glede deg over dette som alle andre :) krysser fingrene for at det går bra for deg denne gangen <3

Så artig at vi bli flere over 40 her. Jeg er like gammel som deg og har 3 jenter på 3,17 og 19 år. Det er også en dame på 42 her så du blir ikke alene. Dette klarer vi helt til termin:)

Så artig at vi bli flere over 40 her. Jeg er like gammel som deg og har 3 jenter på 3,17 og 19 år. Det er også en dame på 42 her så du blir ikke alene. Dette klarer vi helt til termin:)
Så Flott.... Ja vi krysser fingrene for at dette går bra :) Er ikke annet å gjøre... Er jo tidlig ennå er bare 7 og 3 dager sier kalkulatoren så da er det mange uker med hjertet i halsen igjen... Men det roer seg vel ned litt etterhvert som tiden går :)

Så Flott.... Ja vi krysser fingrene for at dette går bra :) Er ikke annet å gjøre... Er jo tidlig ennå er bare 7 og 3 dager sier kalkulatoren så da er det mange uker med hjertet i halsen igjen... Men det roer seg vel ned litt etterhvert som tiden går :)
Ja sitter litt med hjerte i halsen selv. Jeg mista i begynnelsen av desember men ble gravid igjen med en gang. Jeg er 6 uker i dag så akkurat halvveis til 12 uker. Vi får prøve å være så positive vi kan :)

Hei, og gratulerer så mye til deg og mannen din❤️ Og velkommen til oss!!

Så gøy at du er førstemann ut, gleder meg til å følge deg fremover, og krysser alt jeg har for at spiren klorer seg fast.

Hei, og gratulerer så mye til deg og mannen din❤️ Og velkommen til oss!!

Så gøy at du er førstemann ut, gleder meg til å følge deg fremover, og krysser alt jeg har for at spiren klorer seg fast.
Tusen takk for det :) Gleder meg til å følge dere også :)

Ååå, håper denne sitter! Nygift og gravid høres ut som en deilig kombo, uansett alder:)

Velkommen er du i alle fall:D

Gratulerer så masse! 41 er jo ingen alder! Det blir spennende dette og håper alt går bra! Mitt søskenbarn fikk begge jentene etter de var 40 år og koser seg masse med dem. De har virkelig god tid til barna. :)

Back
Topp