vetsje ka eg ska jer...............

Bruk kvinnelist og få ut av ham hva som plager ham.
Du nevnte at han hadde vært ute og festet, og at han har vært stille etter det. Er du redd for at han har dårlig samvittighet for noe? I så fall bør du være ærlig med han om det, og spørre ham.
Det er utrolig viktig med komunikasjon for å få et forhold til å fungere. Og det er kun du som kan sette grenser for hva hjertet ditt tåler. Ingen mann i verden er verdt å være ulykkelig for. Det er du som bestemmer over din egen lykke.
Jeg mener slvfølgelig at du skal gjøre noen forsøk før du gir opp. Man er jo glad i disse kjærestene.....
Vær sterk!!! Det går nok bra.
Lykke lykke til. Klem fra meg.[:)]

eg sette pris på alle tipså eg kan få...... sko jo ha snakka me an i går, mn d jekk jo ikkje..... når han kom heim fra morå så va d bare så vidt at an klarte stå oppreist.... hadde fått drid høge feber..... eg sendte melding t an å sporte om han hadde tenkt å då sa an ja han hadde d, men alt va bare rot.... sko snakkast i mårå vis han va i bedre form..... men når han kom å la seg så fekk eg nå¨vertfall ta på an, mn d "brant" jo som bare d.... skyhøge feber, ting bevegte seg i romme, han snakka ikkje reint å hadde stikninga i bryste så då tenkte eg at eg ska ikkje begynna å masa om alt dette her så he skjedd..... d endte med at legen ville ha oss inn ein tur på sjugehuse.... men heldigvis så jekk nå d bra, mn eg he ikkje sove stort i nått helle.... men i dag så ska eg snakka me an fordi eg må reisa ein tur heim t mamma å dei i kveld..... så eg hb på at eg får någe svar......

eg viste d va någe så va gale............ han klarte ikkje sei någe når eg va der oppe så d kom nå når eg kom heim på msn...... an jore d SLUTT......[:(] sitte bare her å grine

Huff ikke no hyggelig det der nei... men jeg må si du fortjener en bedre gutt en en som gjør det slutt på msn, halloooo...
Sånne er ikke verdt å samle på..

Huff ikke no hyggelig det der nei... men jeg må si du fortjener en bedre gutt en en som gjør det slutt på msn, halloooo...
Sånne er ikke verdt å samle på..

ENIG!!! Fy flate altså! Det går ikke an!!![:@] Null voksen iallfall![:'(]
Barnslige mannfolk!!![:@]

Ønsker deg lykke til videre,og håper det går bra med deg!

Uff da, ikke noe særlig....[&o] Må si meg enig med Nettemor; ikke noe å samle på dersom han gjorde det slutt på msn[:@] Er nok ikke så mye som kan trøste deg akkurat nå, men jeg kan garantere at det finnes en bedre fyr for deg der ute!!! Lykke til, tenker på deg!!!

For en DRITTFYR!!!![:'(]
Selv om det er en smal trøst, kan du være glad for at det ikke var han som fikk æren av å bli far til dine barn.
Tenker på deg. Opp med hodet.

ja, fy sørn!
hvis han ikke var mann nok til å gjøre det slutt face to face (særlig når dere var samboere!) så kan du klare deg uten han.[:@]

skjønner at du har det ille nå...men det går bedre etterhvert. det gjør det alltid.
this too shall pass[:)]

du får komme hit å utøse hjertet ditt.

*sender masse trøsteklemmer din vei*

Det er vel en mager trøst, men jeg er sikker på at når du har fått tenkt deg om litt forstår du at du er heldig som er kvitt den guttehvalpen... slå opp på sms?? Like voksent som å få en kompis til å gjøre det slutt for seg, og sånt slutter man vel med før man begynner på ungdomsskolen!?!?

ORIGINAL: lille lou

For en DRITTFYR!!!![:'(]
Selv om det er en smal trøst, kan du være glad for at det ikke var han som fikk æren av å bli far til dine barn.
Tenker på deg. Opp med hodet.

Som om jeg skulle sagt det selv.
For en DRITTFYR!!

tusen takk for adle oppmuntranes ordå...... sette pris på d..... ja i går va d heilt j............ bare grein å grein[:(]..... men eg klarte nå komma meg opp t ei venninna så he fått tvillinga så eg klarte kobla ud litt...... jore godt d..... han ringte jo når eg va på vei heim der i fra så eg fekk snakt litt me an...... å låg å sendte meldinga me an t langt udpå nåttå.... for d sitte jo grasat mange spørsmål i mitt håve...... fekk svar på di fleste ja.... eg sa t han at eg satt me mange spørsmål å håpte han konne svara på di.... å an jore d.... må jo opp t an igjen for eg he jo mange av tingå mine der. å ska ta d ei helg for då he an fri å då får me snakka skikkelig ud me kverandre face to face..... å han vet fortsatt ka følelsa eg he for an....

uff det var trist å lese at det ikke gikk så bra med forholdet.
Skikkelig kjip og feig måte og slå opp på.
Håper det går bra med deg og masse lykke til videre!

live må gå vidare sjøl om d ikkje e lett nå...... ska nå opp å henta tingå mine så får me kanskje snakkas skikkelig....

Hvordan går det med deg? Haper dere får prata ordentlig ut sammen!
Det er det minste han skylder deg etter den slags oppførsel!

Stakar deg håper det går litt bedre nå. Har dere fått snakket litt sammen??
Masse masse lykke til.

Trøste klem fra meg

Drittsekk! Blir så sint. Gjøre slutt med telefonen. Enklest mulig. Huff!!
Kanskje han fikk panikk? Hviss du ønsket barn nå å ikke han. Bare en tanke.
Går det bra med deg? Har du fått snakket mere med han?
Tenker på deg!
Masse trøsteklemmer!

ja nå går d litt bere me meg ja..... he komt meg litt..... he ikkje snakt me an ansikt t ansikt, mn d ska eg jer neste helg..... trur d bler mye lettare då.... me e fortsatt goe venner.... he fått snakt ud me an på telefonen å d e eg glae for.... eg he fått ting på avstand nå så tankane he komt mer på plass.....
takk for adle svarå......
klemmer t adle samen

Hvor lenge hadde dere vært sammen?? Så var dere samborer???

eg ska nå reisa opp å henta tingå mine så då ska me snakkas skikkelig...... me va samen i 4 måna....... å samboera i 2,5..... ting skjedde jo fort då fordi avstanden va så store.....

Back
Topp