vetsje ka eg ska jer...............

jjente20

Blir kjent med forumet
vetsje om d passe å skriva her ein gang, mn eg måtte bare få d ud...... samboeren min e blitt heilt forandra itte at eg kom opp igjen denne gangen.... eg he våre heima hos mamma å dei i 3 uge..... di siste dagane he vert heil forferdelige... spesielt sista døgnet..... han he knapt snakt t meg, å eg får nesten ikkje lov å ta borti han.... han skue meg bare vekk....[:(] å i går når me la oss så sa an verken go natt elle elske dg.... han pleie allti sei d... han snudde seg bare mod veggen..... vetsje ka eg ska jer.......

Snakk med han! Hør om det er noe som plager han, om det er noe han vil snakke med deg om. Husk at dette ikke nødvendigvis har noe med deg å gjøre... han tenker kanskje ikke over at han oppfører seg anderledes.

eg jor som dåkk sa eg å snakte me an, mn han viste ikkje han...... hmmm..... føle d e ett eller aent så ikkje stemme......

folang å få et skikkelig svar fra han... helt pyton å ha det sånn som du har det nå..
Ønsker deg lykke til...

ska jer d...... e jo sinnsygt glae i an, eg orke ikkje ha d sånn.... sovna ikkje før 6 i dag morres, låg bare å grein..... vurderte å gå å legga meg i stuå.... men jore nå ikkje d.... trur eg ska ta meg ein tur ud å lofta meg litt........

sette store pris påå få tebage..... va godt å gå seg ein tur ude vertfall heilt aleina.... lufta tankane litt.... mamma ringte og oppi d heila... å då begynte bare tårene å renna..... men men d va godt å få snakka litt og... d e d eg e litt redde for at d he skjedd någe mens eg va vekke... han drakk seg dridas sist helg ¨å d kan jo ha skjedd ett eller aent då, mn eg vetsje.... han seie jo ingenting......

men han seie at d ikkje e någe...... men koffor i helsikken oppføre han seg sånn så an jer då? d kan eg ikkje fatta........ men eg føle jo på ein måde at eg må stola på an når han seie d an seie, mn d e ikkje lett d der..... i vertfall ikkje når eg ser at d e ett eller aent.....

virke litt rart heila greiå..... men eg får snakka me an seinare i kveld..... orke ikkje nå.... e jo sinnsygt glae i an åg å vil ikkje mysta han...... men i et forhold så må en jo konna snakka me kverandre å ver åpne øverfor kverandre og......

vile bare si lykke til, jeg!! håper alt ordner seg!! [:D]

ja d e vondt... d kan du ver sikker på..... eg går me den redselen om å mysta han.... å d vil eg ikkje... må bare prøva å ikkje tenka på d..... satsa på at d ordne seg...

mener ikke å være stygg på noen som helst måte, var litt tungt å lese tråden din når du skriver på dialekt.

ellers håper jeg det ordner seg. Prat med han. Lykke til[:)]

Vil bare si at jeg håper dere finner ut av det!! Lykke til!!!!

Er dere prøvere, gravid eller har dere barn?

d e ikkje så lett å sei at han bare ska ha d så godt helle.....me e samboera så d e ikkje bare bare..... takk for trøsteklemmen ankio

Du må nok bare tvinga han til å snakka, så får du det nok ut av han. Har selv en mann som trekker tingene ut når det er noe galt, han sier bare at alt er i orden eller "det er ikke deg det er noe galt med, det er noe annet".... [:@] Vanvittig irriterende, kan jo ikke hjelpe til med å fikse det før han sier hva det gjelder..... Vet hvordan du har det, sliter veldig på en når det er slik....[&o] Sett deg ned med han og krev at han skal fortelle hva som er i veien, er nok det beste rådet jeg kan gi[&:]

av og til trekker bare mennene seg inn i sin egen lille hule, og det har gjerne IKKE med oss jenter å gjøre. og da er det vanskelig å hale de ut med makt. sånn er hvertfall mannen min.

men vet du hva jeg pleier å gjøre da? vise han ekstra mye kjærlighet. sitter han og studerer går jeg inn med nytrekt kaffe og noe godt i ei skål, eller kanskje lager en god middag til han.
kanskje du skal prøve noe sånt?

når du viser han at du er gla i han på en sånn "selvoppofrende" måte (selv om du egentlig vil hoppe på han og rope og skrike) er det kanskje lettere for han å åpne seg og snakke om hva som plager han. eller, hvis han bare har en deppe-sky hengende over seg er det kanskje noe sånt som skal til for å drive skyen bort?

skjønner at det er vanskelig...men jeg tror det skal ordne seg.
du får holde oss oppdatert[:)]

lykke til og stor klem til deg.

Back
Topp