vet ikke om jeg skal være glad eller lei meg?

Tittentei13

Andre møte med forumet
har i 3 uker vært kjempe kvalmen og uvel.. I dag er jeg 9 uker på vei, og for første gang våkner jeg opp uten å være kjempe dårlig? jeg blør ikke og i uke 7 var jeg på UL og alt var kjempe flott.. og som oftest går ikke kvalmen over før etter 3 måneder.. er redd for hver minste ting, og er så redd for å miste babyen min:( er det flere som begynner å føle seg bedre? kan dette være tegn på noe annet?
 
Jeg leste i den "til Mor" når man er 9 uker, at mange kan våkne opp nå om morgenen og plutselig ikke kjenne kvalme, så det kan være helt normalt :)

Jeg for mi del er kvitt den evinnelige trettheten, så det kan være et godt tegn :)
Men for noen av oss så topper kvalmen seg nå, den kan jeg kjenne meg igjen i!
 
Kjenner meg veldig igjen! Jeg var kvalm i ca 3-4 uker, men for en ukes tid siden (når jeg var 9 uker) var kvalmen plutselig borte. Jeg fikk helt hetta og var inne til tidlig ul, alt var selvfølgelig bare velstand :) Er ikke så mye som skal til før man blir bekymret altså! Alt er sikkert helt fint med den lille i magen din :) Jeg for min del kjenner jeg egentlig er litt glad for at kvalmen er borte! 
 
Kjenner meg veldig igjen! Jeg var kvalm i ca 3-4 uker, men for en ukes tid siden (når jeg var 9 uker) var kvalmen plutselig borte. Jeg fikk helt hetta og var inne til tidlig ul, alt var selvfølgelig bare velstand :) Er ikke så mye som skal til før man blir bekymret altså! Jeg for min del kjenner jeg egentlig er litt glad for at kvalmen er borte, selvom det var veldig betryggende med kvalmen også..


 
åå, kanskje jeg bare er heldig? :) men synes det er så rart at magen plutselig ikke føles oppblåst, og jeg er heller ikke kjempe sulten før jeg legger meg og når jeg står opp.. har vært avhengig av salte kjeks ved sengen, men nå klarer jeg å holde meg til frokost uten å være dårlig.. skjønner ingenting jeg:p Men får jo håpe at dette er normalt. Synes virkelig synd på de som mister etter så mange uker. Jeg hadde blitt KNUST!
 
Skjønner bekymringen din! Dette er min første, og jeg har analysert alle symptomer opp og ned i mente, har vært liiiivredd for å miste! Samtidig med kvalmen mistet jeg også oppblåstheten faktisk, det eneste jeg har igjen av symptomer nå er ømme pupper og hormoner (ekstreeemt hormonell om dagen!). Tror ikke det trenger å være noe galt fordi om kvalmen og oppblåstheten forsvinner :) 
 


Tittentei13 skrev:
har i 3 uker vært kjempe kvalmen og uvel.. I dag er jeg 9 uker på vei, og for første gang våkner jeg opp uten å være kjempe dårlig? jeg blør ikke og i uke 7 var jeg på UL og alt var kjempe flott.. og som oftest går ikke kvalmen over før etter 3 måneder.. er redd for hver minste ting, og er så redd for å miste babyen min:( er det flere som begynner å føle seg bedre? kan dette være tegn på noe annet?


Om jeg lærte noe av sist svangerskap var det at ALT er normalt. her blir jeg bare dårligere og liker det svært dårlig!
 
Enig med en_til jeg.. Bare nyt at du har mindre plager, det betyr ikke at noe er galt selvom, og plagene kan komme og gå uten at det er noe farlig/galt!
 
Back
Topp