Vet ikke om jeg kan juble enda?

Happy3

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
August 2018
Hei alle dere kjekke damer. Jeg har sneket litt her inne de siste dagene uten å tørre å si hei. Jeg har ikm i morgen, og tok en test på fredag som ble svakt positiv. Tok en ny i går og den ble omtrent like svak. I dag tok jeg enda en test og tenkte at denne kom til å være en del sterkere, men den var nesten like svak den også. Så nå er jeg bekymret for om dette ikke går riktig vei likevel. Burde ikke testen i dag være mye sterkere? Noen som vet? Alle testene er tatt med morgenurin.image.jpg

Legger ved et bilde uten blits også, siden de så enda sterke ut enn i virkeligheten med blits :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    155,6 KB · Visninger: 68
Må si at mine billigtester så nesten like ut som dine. + en vanlig clear blue, tatt på kvelden. Som du så et kryss men ikke veldig sterk. Tok da digital dagen etter. Gravid 1-2. Så jeg sier gratulerer og velkommen :)

Tusen takk for svar Tutta_86. Da får jeg bare senke skuldrene og prøve å slappe av :) Kjøper en CB digital i morgen, og krysser fingrene for positiv test :)

Tusen takk for svar Tutta_86. Da får jeg bare senke skuldrene og prøve å slappe av :) Kjøper en CB digital i morgen, og krysser fingrene for positiv test :)

Ja, du får gjøre det. Positive er jo at de ikke har blitt svakere. Masse lykke til og venter i spenning på hva digitalen sier :)

Jeg prøvde sønd og mand - like nesten usynlige streker. Onsdag - litt sterkere men fortsatt veldig svak. Dette var dagen før ikm. Tok en digital i går som viste 2-3 uker :)

Gratulerer med positiv test :) tipper du får sterkere test i morgen :)

Takk for svar. Ble litt beroliget nå, og gleder meg til å ta digitaltest i morgen :) er jo såå spennende dette her :)

Mine brukte og litt tid på å bli sterkere! Men digitale viste 1-2 uker :) gratulerer! :)

Ok, da er det håp :) Tror også jeg hadde eggløsning senere enn jeg pleier, så håper dette også spiller inn på de svake testene. Skal snart kjøre for å kjøpe digitaltest til i morgen tidlig :)

Gratulerer så masse! :)

Back
Topp