LilleSjøstjerne
Forelsket i forumet
Har vært på fosterdiagnostikk hvor de fant avvik på lengden på nesebenet, ble utført duotest og vi tok NIPT i dag. Da var det bare å vente på svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært på fosterdiagnostikk hvor de fant avvik på lengden på nesebenet, ble utført duotest og vi tok NIPT i dag. Da var det bare å vente på svar
Hvor tok du den forresten? Jeg tok også NIPT i går nemlig I Sverige. Får svar om 7 dager, du?
Dro til Gøteborg, så Sverige vi også - hvorfor ønsket du å ta den? De sa det kunne ta to uker da, men håper veldig på kortere tid, ventetiden føles veldig lang nå når vi har fått påvist avvik
Var i Gøteborg jeg og!! Var du tilfeldigvis på Barnmorskehuset?
Her har jeg hatt 5 aborter på rad før denne satt. Er generelt nervøs og vil vite. Tror jo alt er bra egentlig og tenker kjønn er en fin bonus også
Håper veldig for deg at babyen blir friskmeldt og ikke minst at du får svaret raskt
Var dit jeg ville, men på nett stod det at de ikke hadde ledig før 21 AUG (vi bestilte timen dagen før), så da tok vi ett annet sted, men de hadde ikke inkl ultralyd... Men fant ut at prøvene sendes til samme sted, så det er det viktigste
Fikk svar på duotesten i dag, prognosen gikk fra 1:109 til 1:330 - føler meg lettet! NIPT er jo det eneste sikre, men nå kan jeg senke skuldrene litt frem til svaret neste uke