Vet ikke om jeg får bli her stort lenger :(

LilleSjøstjerne

Forelsket i forumet
Har vært på fosterdiagnostikk hvor de fant avvik på lengden på nesebenet, ble utført duotest og vi tok NIPT i dag. Da var det bare å vente på svar :(
 
Håper virkelig på det beste for dere, skjønner godt at ventetiden blir lang, og jeg synes virkelig dere har fått deres porsjon uflaks. ❤️❤️❤️ Klem
 
Krysser fingrene og håper på det beste ❤
 
Håper det går bra [emoji173]️
 
Har vært på fosterdiagnostikk hvor de fant avvik på lengden på nesebenet, ble utført duotest og vi tok NIPT i dag. Da var det bare å vente på svar :(

Hvor tok du den forresten? Jeg tok også NIPT i går nemlig :) I Sverige. Får svar om 7 dager, du?
 
Hvor tok du den forresten? Jeg tok også NIPT i går nemlig :) I Sverige. Får svar om 7 dager, du?

Dro til Gøteborg, så Sverige vi også - hvorfor ønsket du å ta den? De sa det kunne ta to uker da, men håper veldig på kortere tid, ventetiden føles veldig lang nå når vi har fått påvist avvik ❤️
 
Dro til Gøteborg, så Sverige vi også - hvorfor ønsket du å ta den? De sa det kunne ta to uker da, men håper veldig på kortere tid, ventetiden føles veldig lang nå når vi har fått påvist avvik ❤️

Var i Gøteborg jeg og!! :woot: Var du tilfeldigvis på Barnmorskehuset?

Her har jeg hatt 5 aborter på rad før denne satt. Er generelt nervøs og vil vite. Tror jo alt er bra egentlig og tenker kjønn er en fin bonus også :)

Håper veldig for deg at babyen blir friskmeldt og ikke minst at du får svaret raskt ❤️
 
Var i Gøteborg jeg og!! :woot: Var du tilfeldigvis på Barnmorskehuset?

Her har jeg hatt 5 aborter på rad før denne satt. Er generelt nervøs og vil vite. Tror jo alt er bra egentlig og tenker kjønn er en fin bonus også :)

Håper veldig for deg at babyen blir friskmeldt og ikke minst at du får svaret raskt ❤️

Var dit jeg ville, men på nett stod det at de ikke hadde ledig før 21 AUG (vi bestilte timen dagen før), så da tok vi ett annet sted, men de hadde ikke inkl ultralyd... :) Men fant ut at prøvene sendes til samme sted, så det er det viktigste :)
 
Var dit jeg ville, men på nett stod det at de ikke hadde ledig før 21 AUG (vi bestilte timen dagen før), så da tok vi ett annet sted, men de hadde ikke inkl ultralyd... :) Men fant ut at prøvene sendes til samme sted, så det er det viktigste :)

Så rart at vi var til samme ærend samtidig altså :wideyed:
De sa til meg at alle analyser kjøres torsdager og at resultatet er klart tirsdagen etter, så da håper jeg du også får svaret ditt tidlig neste uke ❤️ Jordmor derfra ringer meg tirsdag ettermiddag, men om det skal gjennom noen andre kan det jo ta noen dager ekstra...
 
Fikk svar på duotesten i dag, prognosen gikk fra 1:109 til 1:330 - føler meg lettet! NIPT er jo det eneste sikre, men nå kan jeg senke skuldrene litt frem til svaret neste uke ❤️

Sååå bra! Dette skal forhåpentligvis ende godt ❤️
 
Back
Topp