vet ikke om dette går bra eg......

ORIGINAL: VilSåGjerne

grunnen til at eg må ta ny på mandag er for å se om verdien er steget, men eg har mine tvil,værtfall no som eg blør,og har svake mens smerter hele tiden[:(]

Jammen vennen da, jeg kjønner at du er nervøs nå, krysser fingrene for deg dersom det fortsatt er håp og håper på det beste at det bare er det ene egget som har gått dukken. Masse klemmer til deg

ORIGINAL: VilSåGjerne

grunnen til at eg må ta ny på mandag er for å se om verdien er steget, men eg har mine tvil,værtfall no som eg blør,og har svake mens smerter hele tiden[:(]

Forferdelig å gå med den følelsen og angsten for at det ikke skal gå bra. Jeg synes virkelig du skal sykemelde deg til uken. Det er deg og spire(ne) som skal være i fokus nå.... Jeg har ei venninne som opplevde at HCG nivået sank i ca 10 uke, legen fant ikke hjertelyd og forberedte venninnen min på at det mest sannsynlig var MA, hun var helt knust. UL 2 dager senere viste derimot levende foster og i dag er det blitt et nydelig barn.. Ikke mist håpet før det er grundig undersøkt! Masse masse lykke til!

Krysser fingrene for at verdiene er steget, og at alt er som det skal. [;)]
Men er sikker på at du er Gravid...

Back
Topp