vet ikke om dette går bra eg......

VilSåGjerne

Forumet er livet
testene er fortsatt positive, men nå nåe eg skulle på do var det kommet litt blod i trusen,ikke rødt,og når eg tørket meg var det lyst rosa....

tok blodprøve for noen timer siden.

ringte til klinikken for å forhøre meg litt,det var ikke direkte tegn til at det skulle gå gale,men fikk beskjed om å ta blodprøve på mandag også[&:]

håper det slutter snart......[:(][:(][:(][:(]

Åå, er nok ikkje noko kjekt det nei VilSåGjerne Men, hold motet oppe, eg har tru på deg og gulleggo dine Du SKA ikkje mista noko no Bra at de passer på deg på klinikken!! Satser på at blødningane har gitt seg eg før helgo er omme

**Sender deg ein goode klem**

Uff da, ikke noe gøy for deg det her. Men prøv å tenk positivt, veldig mange blør jo litt i begynnelsen av svangerskapet. Skal krysse fingrene for deg[:)]

Når får du svar på blodprøven?

Forstår godt at du e urolig. Men da hørres jo ut som ein mindre blødning, og da e jo ganske vanlig. Detta ska nok gå fint, og dei tar godt vare på deg[:)] Håpa du klara å slappa av, sjøl om da sikkert e lettare sagt enn gjort.

Ska kryssa fingra og tær for deg[:)][:)]

det minker på det, var jo på do maaaaaaaaaaaange ganger på jobb....og no når eg kom hjem såg det ut som at det var rester fra den crionen eller ka den heter. ligger nå på sofaen og eter meg en stooooooor sjokolade. så snart legger eg meg tror eg. ja vi får satse på at dette går bra.

skal ta ny blodprøve på mandag for sikkerhetskyld.

Dette skal nok gå bra vilsågjerne! Du satte jo inn to egg, så om ett ikke har klart seg så har du jo fortsatt mulighet med det andre, men satser på at det er en ufarlig blødning. Siden den gir seg så er det nok mest sannsynlig det.

Lykke til!

ORIGINAL: BabyGo

Så bra det minker! Da håper vi på det beste[:)][:)] Skal se at dette går veldig bra[:)]
Kose deg med sjokoladen, slapp av og sov godt vennen
love u
Håper vi ses imorgen.

går å legger meg no, fikk lov av dodden å se home and away først[:D]
så no legger eg meg[:D]
ringer deg seinere snuppa

Haaper for at det er (sen??)festebloedning da snuppa [8|]

ORIGINAL: vestlandsjento

Forstår godt at du e urolig. Men da hørres jo ut som ein mindre blødning, og da e jo ganske vanlig. Detta ska nok gå fint, og dei tar godt vare på deg[:)] Håpa du klara å slappa av, sjøl om da sikkert e lettare sagt enn gjort.

Ska kryssa fingra og tær for deg[:)][:)]

Signerer denne... Og sender deg en god klem.

ORIGINAL: babyT?

Dette skal nok gå bra vilsågjerne! Du satte jo inn to egg, så om ett ikke har klart seg så har du jo fortsatt mulighet med det andre, men satser på at det er en ufarlig blødning. Siden den gir seg så er det nok mest sannsynlig det.

Lykke til!

Begynte å tenke litt og en av bivirkningene til crinone er at den gjør slimhinnen i skjeden mer ømfintlig, noe som kan føre til små blødninger, så det trenger ikke komme fra livmoren.

Håper inderlig det går bra med deg, skjønner at du er redd, men prøv å holde humøret oppe. Positivitet hjelper, det er jeg overbevist om.

ååå.... får bare krysse fingrene! Kan jo ha blødninger i "normale" svangerskap også da.... Jeg håper virkeli at dette går bra !!!!!!!! Og det kan virke kanskje som det er mer blod enn det egentli er siden det blander seg med Crinonen ....

ORIGINAL: Solvilha2

ORIGINAL: babyT?

Lykke til!

Begynte å tenke litt og en av bivirkningene til crinone er at den gjør slimhinnen i skjeden mer ømfintlig, noe som kan føre til små blødninger, så det trenger ikke komme fra livmoren.

Håper inderlig det går bra med deg, skjønner at du er redd, men prøv å holde humøret oppe. Positivitet hjelper, det er jeg overbevist om.

ja tebkte det med den kremen, for i dag var det ubehagelig å ta den,følte meg "utslitt" der nede......

men det er begynt påan igjen no littegrann, først når eg tørker kommer det brunt gørr,med litt sånn småklumper som har kommet hele tiden med den kremen,når eg tørker igjen kommer det litt brunlig blod,men ikke mye men ekkelt for meg[&:]

så dumt at det er fortidlig med ul[:(] 

Huff, håper det stopper snart. Trenger jo ikke være negativt, er jo mange som
blør litt i starten. Håper blodprøvene dine viser at det ikke er noe å bekymre seg for.
Hold motet oppe Vilsågjerne[:)]

håper det er ufarlige blødninger vennen
ta vare på deg selv og ta det med ro!

ORIGINAL: Apple

Krysser fingrene for at det er ufarlige blødninger og at det kommer til å ende godt!

sign denne. Tenker masse på deg vilsågjerne!!!!

ORIGINAL: Apple

Krysser fingrene for at det er ufarlige blødninger og at det kommer til å ende godt!

Signerer denne. Jeg håper at alt går bra med deg og at det bare er kremen som spiller deg et puss, men det er jo mulighet for at det bare var det ene egget som gikk da, men ellers så er det normalt for noen å småspotte litt når de skulle ha hatt mensen. Men så lenge det ikke er skikkelig blod så er det ikke farlig.

ORIGINAL: Nesing

Tenkte jeg bare måtte forklare litt det jeg skrev tidligere, for det kunne sikkert misforstås, VilSåGjerne! Det jeg mente med å forklare at jeg fikk blødning i uke 5/6 og mistet en tvilling, var bare for å si at du også fikk satt inn to egg. Det kan meget godt hende det er det ene som går til grunne og at du derfor blør litt nå. Jeg blødde nok en del mer enn det virker som du gjør, men det var langt fra normal mensblødning. Så dette går nok bra skal du se, jeg krysser i hvert fall det jeg har for positive nyheter etter at neste runde med blodprøver er tatt på mandag !

Håper du får sove godt i natt!

takk nesing, liker når du kommer inn og skriver i trådene mine[:D] men eg skjønnte ka du mente. no når eg e på toalette e d bare pittelitte gran brunt som kommer,og disse små brune prikkene som eg mener kommer fra crionen,har hatt det nesten hele tiden. men i dag tok eg den siste,i dag tidlig,og eg kjennte at det var veldig ubehagelig å ta den,men helligvis den siste[:D]juuuhuuu[:D]

men eg satser på at dette går bra eg, eg får holde meg i ro og slappe av litt tenker eg. vist dette fortsetter på søndag og lurer eg på å ta ut sykemelding, for vi skal ha så masse aktiviteter på jobb i påsken[&:] eg vil helst bare tenke på meg sjøl no.....

åååå vennen., dette skal gå bra.
er ikke unormalt at det er slik heller, men det er det vel mange som har sagt til deg. hvorfor måtte du ta nye da?? var de for lave..?? de verdiene.. krysser alt jeg har for at det går bra vennen[;)]

grunnen til at eg må ta ny på mandag er for å se om verdien er steget, men eg har mine tvil,værtfall no som eg blør,og har svake mens smerter hele tiden[:(]

ORIGINAL: VilSåGjerne

grunnen til at eg må ta ny på mandag er for å se om verdien er steget, men eg har mine tvil,værtfall no som eg blør,og har svake mens smerter hele tiden[:(]

Krysser fingrene for at verdiene er steget, og at alt er som det skal. [;)]
Men er sikker på at du er Gravid...

Back
Topp