Vet ikke om det bare var en drøm...

Faith

Glad i forumet
Himmelbarn
eller om det faktisk er tilfelle.
Men jeg har lagt merke til at babyen ligger for det meste til høyre i magen. Kjenner det spesiellt når jeg ligger på ryggen, og jeg kan kjenne en liten bul akkurat under navlen der.. Kjenner at det er hardere til høyre.. Så er nok der h*n holder mest til ;)
I natt så syns jeg å erindre at jeg kjente at det rørte skikkelig på seg inni der, hadde håndflata mi over og kunne føle skikkelig bevegelse..
Det ble som en liten hard klump, og alt liksom bevegde seg..
Husker at jeg tenkte at jeg må vekke han ved siden av meg så han får kjenne også :p Men gjorde ikke d da..

Nå er jeg litt usikker på om jeg faktisk drømte det, eller om d faktisk var virkelig.

Er det noen som har kjent bevegelse utapå enda?

Husker fra forrige sv.skap at en kunne kjenne slik bevegelse akkurat i det man fikk kynnere f.eks. Alt ble så hardt, og bevegelsene ble tydelige.
Men nå har jeg ikke lagt merke til noe kynnere enda, så jeg vet ikke om d var en sammenheng med det heller...

Uansett drøm eller ei; hærlig følelse <3 <3 ;)

Jeg er 18+0 idag, og jeg har kjent litt spark utenpå. ;) Ikke sterke, men nok til å føle det mot håndflaten.
Magen min buler mest på høyre side, under navlen, så det kan se ut som om det er der h*n ligger :)

Samboeren min klarte for første gang å kjenne bevegelse på magen min igår,nede til høyre:-) er 17 uker i morgen. Herlig følelse ja:-)

Jeg drømte (eller opplevde) akkurat det samme! Min lille har alltid bodd på venstre side, men så en natt var det voldsomt rabalder, og jeg følte at h*n ommøbelerte alt fra gulv til tak der inne. :p vet dog ikke om det faktisk skjedde..

Back
Topp