Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg... :p

Miiniputt

Glad i forumet
Junilykke2018
Jeg fikk vite for 2 uker siden i dag, at det er to vakre gull i magen som ventes til sommeren, og jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg :p det er fortsatt surrealistisk, rart, utrolig koselig, overveldende (på en god måte) og jeg har jo bare lyst til å snakke om det HELE tiden :p...

Men jeg har liksom ingen å «spy ut» alt dette rare jeg føler til. Jeg har jo fått barn før, og var i utgangspunktet veldig rolig for denne graviditeten, og jeg er det enda. Men det er så ekstra spesielt nå når det er to!

Så nå må jeg bare skrible litt, for jeg klarer ikke la være! Disse små brusboksene (i følge appen er de på størrelser med brusbokser i dag 15+0) beveger seg masse i magen i dag <3 skikkelig dult og rulling over hele magen :) det er faktisk helt ubeskrivelig deilig følelse. Tenk at vi skulle være så heldige å få to <3!!!

Så koselig! <3 Hadde også lyst på tvillinger, men tror jeg har nok med bare en også, er somregel alenemamma, da far i hus jobber mye, drar hjemmefra rundt 6-hal7 å kommer ikke hjem før i 8-9 tiden om kvelden om jeg er heldig.. jobber ofte i helgene også..

Så koselig! <3 Hadde også lyst på tvillinger, men tror jeg har nok med bare en også, er somregel alenemamma, da far i hus jobber mye, drar hjemmefra rundt 6-hal7 å kommer ikke hjem før i 8-9 tiden om kvelden om jeg er heldig.. jobber ofte i helgene også..
Ja, ser den! <3 jeg har en fra før, og var så og si alene med han hele veien til jeg traff min nåværende samboer, men mye da også da vi brukte et år før vi flyttet sammen. Og det er virkelig mer enn nok med en når man er alene!

Skjønner godt hvordan du føler deg! Jeg er sjettegangs, og har fremdeles bare lyst til å snakke med alle om alt jeg opplever hele tiden. Til og med mannen blir lei av meg!

Så utrolig kjekt da! :cat:
Tror alle havner i en liten boble, å det blir gjerne dobbelt når det bæres på to.. vi skal bare ha en, men må ta oss i å ikke tyte ørene av andre folk!;)

Skjønner godt hvordan du føler deg! Jeg er sjettegangs, og har fremdeles bare lyst til å snakke med alle om alt jeg opplever hele tiden. Til og med mannen blir lei av meg!
Skriver under på dette :D:p
Min har ikke blitt pappa på 15 år, så han syns dette er drit stas :p men han jobber fryktelig mye, så jeg kan liksom ikke henge over han å si hvert eneste dult eller raritet eller tanke eller hva enn som dukker opp i løpet av en dag!!

La oss lage denne tråden til over-snakking av baby tanker :joyful::joyful:

Tror alle havner i en liten boble, å det blir gjerne dobbelt når det bæres på to.. vi skal bare ha en, men må ta oss i å ikke tyte ørene av andre folk!;)
Haha, godt å høre jeg ikke er alene! Og kjærevene, å vente en er også helt ufattelig! Så mye kos og undring og kanskje man er bekymret og utstyr og navn og tanker om fremtiden og ALT annet! Det er så fantastisk å vente barn!! (Kjenner det klikker litt i hodet mitt nå :p liiiittt vel entusiastisk.. haha :p)

Men det ER jo helt fantastisk! Vi lager bittesmå mennesker, inni kroppene våre! Det er helt vanvittig, og helt surrealistisk. Og du lager til og med TO bittesmå mennesker.

Men det ER jo helt fantastisk! Vi lager bittesmå mennesker, inni kroppene våre! Det er helt vanvittig, og helt surrealistisk. Og du lager til og med TO bittesmå mennesker.
Ja det er det!!! Åh, det er så deilig med noen som forstår dette, nesten litt euforiske crazye følelsen som foregår :p man blir jo helt gal!! Jeg føler meg hvertfall sånn passe gal om dagen :p

Og så er det nesten enda verre etterpå, når man prøver iherdig å ikke være hun som kun snakker om ungen sin!:facepalm:

Back
Topp